Незважаючи на підвищення банками комісій по більшості своїх продуктів, для компенсації втрат від зниження обсягів кредитування, цей процес не торкнувся зарплатних проектів.

За даними за останній рік в цілому можна відзначити стабільність тарифів на ринку пропозицій по зарплатним проектам для бізнесу в банках України.

Так, дещо зросла плата за випуск нової карти, що пояснюється підвищенням вартості друку самої карти. У той же час, середні тарифи за річним обслуговування карти, навпаки знизилися. При цьому найпомітніше подешевшали карти «золотого» класу.

Основною тенденцією на ринку зарплатних проектів у 2015 році стало зниження розміру комісії за обслуговування зарплатного проекту. Такий тренд був обумовлений боротьбою сильних гравців за перерозподіл портфелів неплатоспроможних банків. Багато банків пропонували компаніям мінімальну комісію за зарахування коштів, компенсуючи це прибутковістю від перехресних продажів роздрібних продуктів їх співробітникам.

На поточний рік банкіри не очікують зміни ситуації на ринку. Середні тарифи по картах в рамках зарплатних проектах в банках з числа топ-25 на ринку послуг для юросіб. 

Тип карти

Середня вартість відкриття, грн.

Середня вартість річного обслуговування, грн.

На початок 2016 року

На початок 2015 року

Зміна за рік

На початок 2016 року

На початок 2015 року

Зміна за рік

Visa Electron

2,25

1,25

+1

35,6

30,83

+4,77

MasterCard Debit

3,64

0

+3,64

10

6,25

+3,75

Visa Classic

15

9,33

+5,67

41,86

47,53

-5,67

MasterCard Standart

20,71

12,73

+7,98

98,49

102,09

-3,60

Visa Gold

75

75,08

-0,08

359,82

426,58

-66,76

MasterCard Gold

79,5

75,08

+4,42

299,25

417

-117,75

Однак крім безпосередньо плати за обслуговування зарплатного проекту банки борються за клієнтів і іншими способами, наприклад наданням підприємству кредитних коштів, установка на території підприємства банкомату, надання співробітникам підприємства вигідних умов обслуговування.

Що стосується компаній, як правило, міжнародних, корпоративною політикою яких передбачено обслуговування в певних банках, а також бюджетних організацій, які останнім часом жорстко обмежені у виборі банку, тут про конкуренцію говорити не доводиться. Якщо говорити про основну масу клієнтів, на сьогоднішній день при їх залученні велику роль грає репутація і стабільність банку. Все рідше в пошуку більш низьких тарифів клієнти перемикаються між банками, так як це тягне за собою додаткові витрати, які в умовах кризи вони не можуть собі дозволити. Логічніше і реальніше домовитися зі «своїм» банком про зміну умов співпраці.

Джерело: Prostobiz.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*