Похід у відділення банку за кредитами та депозитами – занадто виснажливе заняття для клієнтів – переконані фахівці з інновацій фінустанов. Вони розробляють системи, які вже найближчим часом дозволять продавати банківський продукт за допомогою соціальних мереж. У Росії такі інновації вже працюють і досить успішні.
Продаж кредитів в соціальних мережах в 2012 році почав Альфа-Банк в Росії. Фахівці розробили для «Однокласників» ігровий додаток «СуперСіті». Користувачі відкривають віртуальні кредитні карти, отримують потрібні розрахунки і погашають віртуальний кредит.

alfagra_2_500x287.jpg.aspx

IT-спеціалісти Альфа-Банку розробили для любителів електронних іграшок змагання, застосовні в реальному житті. Кожен відвідувач додатка отримує титул в залежності від кількості здійснених операцій – новачок, герой, супергерой. Чим більше операцій ти скоїв – тим вищий статус в іграшці.

Олександр Беззубов, директор з розвитку електронної комерції Альфа-Банк Україна
Таким чином, за рік іграшку із зображенням бренду банку побачили 1 300 000 користувачів «Однокласників», 87000 побудували банки в грі, скористалися кредитними картами, позичали і повертали гроші, 219000 перейшли на сайт "Альфа-Банку" . Очевидно, до іграшки вже привчають та українських користувачів – в Україні додаток «СуперСіті» теж працює, тільки без кредитних послуг та реклами Альфа-Банку.

Українські програмісти зараз працюють над проектами, які в майбутньому дозволять використовувати для банківських операцій мережа «Фейсбук». На думку представників я СЕО @ ProvokerBanQ Юрія Костіва, у ФБ можна задіяти клієнтів, готових замовляти грошові перекази, користуватися додатковими послугами банків, платити за комуналку за допомогою інтернет-банкінгу або оплачувати промислові покупки – одяг, косметику або домашню техніку он-лайн. Таким чином, на думку експерта, банки з часом можуть стати конкурентами інтернет-магазинах, які доставляють товари поштою.

Юрій Костів, представник СЕО @ ProvokerBanQ
Щоб перемогти систему електронних гаманців WebMoney, до яких вже звикли інтернет-користувачі, в Україні необхідно на законодавчому рівні дозволити банкам працювати з інтернет-магазинами, переконаний Євген Плотица, заступник Голови Ради Директорів Дельта Банку . Адже зараз банкам заборонено користуватися анонімними рахунками, як практикують в сучасних електронних магазинах. Якщо ж банкам дозволять анонімні рахунки на невеликі суми, фінустанови сміливо забезпечать систему торгів промтоварами в інтернеті, – впевнені експерти.

Євген Плотица, заступник Голови Ради Директорів Дельта Банку
Поки сучасні технології, що дозволяють замовляти кредити за допомогою інтернет-іграшок не впровадили в Україні, банки запрошують клієнтів відвідувати відділення, користуватися он-лайн банкінгом та електронними калькуляторами.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*