Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Споживач має право подати скаргу на якість товару або послуги протягом усього гарантійного строку. А протягом двох тижнів з моменту покупки вимагати заміни товару або повернення коштів. Про реальні ситуації, коли продавці нехтують правами споживачів або навпаки: несподівано йдуть їм назустріч, а також про те, куди звертатися, у разі порушення ваших прав, розповідає експерт.

Головний редактор Prostopravo com ua

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про захист прав споживача» виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. clip_image002 Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці, або в будь-якому іншому документі, що додається до продукції.

Якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) гарантійний строк обчислюється з дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складання товару встановити неможливо, – з дня укладення договору купівлі-продажу.

Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред’явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років, а щодо об’єкта будівництва – не пізніше десяти років від дня передачі їх споживачеві.

Тобто, гарантія зберігається в будь-якому випадку, але може обчислюватися не з моменту установки, а з моменту покупки. При відсутності гарантійного документа, споживач має право пред’явити вимоги щодо якості продукції протягом двох років.

Споживач має право звернутися до Держспоживінспекції або до суду у разі будь-якого порушення його прав.

У випадку, якщо при купівлі техніки в магазині вам нав’язують своїх установників, інакше – загрожують зняти товар з гарантійного обслуговування, такі умови договору купівлі-продажу можна розцінювати як несправедливі в розумінні ст. 18 ЗУ «Про захист прав споживача», згідно з якою продавець ( виконавець, виробник) не повинен включати у договори із споживачем умови, які є несправедливими. Умови договору є несправедливими, якщо всупереч принципу добросовісності його наслідком є істотний дисбаланс договірних прав та обов’язків на шкоду споживачу.

Техніка знімається з гарантії, у випадку, якщо установка техніки буде проведена з порушенням технічних норм, що призведе до поломки виробу. Так, згідно ч.14 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Виконроб будівельної бригади Semm Bud

У нашій практиці був випадок, коли вже після поклейки шпалер, ми виявили дефект. На диво, проблему повернення коштів вирішили буквально за два дні. Звернулися в магазин, потім зв’язалися з постачальниками шпалер. Буквально в цей же день приїхав експерт фірми-постачальника. Переконавшись, що товар дійсно бракований, він запропонував компенсацію.

Джерело: Рrostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.