Щоб уникнути штрафних санкцій, в більшості випадків поповнювати кредитну карту потрібно завчасно. Адже слід також враховувати термін, протягом якого гроші надійдуть на рахунок. У одних фінустанов це може зайняти 15 хвилин, а в інших – до 3 днів.

Якщо Ви є власником кредитної картки від Альфа-Банку , здійснити щомісячний платіж Ви можете декількома способами: через касу банку, банкомат з функціями поповнення, платіжні термінали, інтернет-сервіс My Alfa-bank і за допомогою відділень Укрпошти.
Якщо Ви скористаєтеся банкоматом з функціями поповнення, гроші прийдуть на Ваш karty_09-01-2014_450x266.jpg.aspxрахунок вже через 15 хвилин, але розподіл платежу на відсотки і тіло кредиту відбудеться на наступний день. Якщо ж операція буде здійснена після 16:30, гроші прийдуть на наступний робочий день, а розподіл буде здійснено ще через день. Що стосується платіжних терміналів, то з їх допомогою гроші зараховуються на кредитну карту на другий робочий день (не враховуючи день здійснення платежу). А ось проходження платежу через відділення Укрпошти складе від 3 до 5 банківських днів.
Якщо ж Ви все розрахували і були впевнені, що гроші прийдуть на карту протягом 2 днів, а кошти надійшли через 3-4 дні, через що у Вас виникло прострочення, співробітники банку рекомендують звертатися у відділення, щоб штрафні санкції були списані.
Платежі в ПриватБанку здійснюються протягом 15 хвилин (якщо Ви погашаєте борг на кредитній карті в касі банку або в терміналі) і протягом 3 днів, якщо платите через інший банк. У Дельта Банку запевняють, що гроші, які клієнт перевів на карту у відділенні банку (каса або термінал), надійдуть на рахунок на наступний робочий день. Якщо ж власник карти скористався іншими терміналами, на надходження коштів варто очікувати через 2 (Easy Soft і 24nonStop) або 3 (I-box) робочих дні. На доставку платежу, здійсненого у відділенні Укрпошти, може піти до 5 банківських днів.

box_425x330.jpg.aspx

Якщо гроші не прийшли вчасно, і Вам загрожують штрафні санкції, у банку радять звернутися у відділення і написати відповідну заяву. У Пумбі радять скористатися касою у відділенні, адже, якщо погасити борг по кредитній карті до 16:00, гроші будуть перераховані на карту в цей же день пізно ввечері, після 16:00 – через 1 день. Якщо клієнт скористається терміналом I-box, то гроші надійдуть на наступний робочий день (якщо платіж був здійснений до 16:00), або через 1 робочий день (оплата зроблена після 16:00).
У УкрСиббанку швидкість нарахування коштів залежить від типу картки, але в цілому займає від 15 хвилин до 1 дня. Швидкість зарахування коштів на карту Укрсоцбанку залежить від наявності карти. Якщо карта є у Вас з собою, то поповнення через касу або депозитний банкомат відбудеться миттєво, а відсотки будуть розраховані протягом одного дня. Якщо карти немає, кошти з’являться в період від 2 годин до 2 днів.
У Надра Банку для поповнення кредитної картки можна скористатися касою банки (гроші надійдуть протягом 3 годин) або банкоматом (до 2 годин). Якщо у Вас є кредитна карта ОТП Банку , то очікувати на надходження грошових коштів Ви можете в цей же день (у разі здійснення оплати через касу або банкомат до 17:00) або на наступний (поповнення здійснене після 17:00).
У Райффайзен Банку Аваль поповнення картки через депозитний банкомат і в режимі он-лайн здійснюється миттєво, а через касу може зайняти до 2 робочих днів. На останнє варто звернути особливу увагу. Адже, якщо, наприклад, Ви поповнили карту через касу 31 грудня, а наступні робочі дні банку припали на 3 і 8 січня, кошти надійдуть саме 8 січня.
Щоб уникнути непередбачених ситуацій банки радять здійснювати щомісячні платежі по кредитних картах заздалегідь. Якщо ж не вдалося цього зробити, і, через непередбачені збої в системі, гроші прийшли пізніше зазначеного часу, тоді банкіри рекомендують звертатися в банк із заявою. Якщо це дійсно системна помилка, штрафні санкції з клієнта знімуть.
Не слід також забувати і про кредитний договор та зазначених у ньому тарифах. Адже в його умовах може бути прописано, на кого лягає відповідальність у випадку, наприклад, несвоєчасно відправлених операціоністом платіжок.
«В першу чергу, клієнт повинен уважно прочитати тарифи і договір, які він уклав з банком. Якщо в договорі прописано, що відповідальність лежить на клієнті, тоді клієнт зобов’язаний самостійно відслідковувати строки поповнення кредитної картки, – розповідає начальник Управління Платіжних карток АТ «ЄВРОГАЗБАНК» Тетяна Ковач.
Якщо ж операціоніст банку не вчасно відправив платіжку, тоді необхідно взяти документ про внесення коштів, і звірити його з тими даними, які у операціоніста, а так само написати лист-претензію на ім’я керівництва банку.
У більшості випадків зазвичай відповідальність покладається на клієнта, тому моя рекомендація – уважно читайте умови договору і тарифів ".
Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*