Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Банкопад дістався до рекламного ринку. За 9 місяців 2015 українські банки витратили на рекламу 121500000 гривень. Це на 29,5% менше, ніж за 9 місяців 2014 (172240000 гривень). Падіння – прямий результат очищення банківської системи. Перша десятка банків-рекламодавців витрати навіть збільшила. Решта скоротили бюджети втричі. Такими даними поділилося агентство Navigator Media (входить до групи Dentsu Aegis Network Ukraine) .

Реклама – відмінний індикатор стану банківської системи. Структура витрат показує, що банкам не вистачає ресурсів. Рекламують, в основному, депозити. Банки витратили на залучення вкладів 86900000. Майже стільки ж, як і за 9 місяців 2014 (90500000 гривень). Друга за розміром стаття витрат – імідж. Кредити українці не беруть. Результат – 8-кратне зниження витрат на рекламу. 


Бюджети збільшило всього шість банків. Як і минулого року більше всіх витрачає Приватбанк. На друге місце замість Альфа банку вийшов Platinum. Ощадбанк замінив на третьому ОТП.

Допомагає реклама? Не завжди. Нещодавно публікувався список 30 банків, які зібрали більше всіх депозитів. Обсяг вкладів за 9 місяців помітно виріс всього в одного банку, із шістки, що збільшили бюджет, – «Михайлівського». Він пропонував високі ставки. Решта рекламодавці виросли зовсім незначно.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.