Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Чому на ринку після тривалої паузи з’явилися численні пропозиції щодо кеш-беку платіжних карт? Чи буде така послуга розвиватися надалі, або вона вже пройшла пік своєї популярності в 2015 році?

Начальник управління карткових продуктів і еквайрингу банку VTB (Україна)

У кризовий період клієнти, як ніколи раніше, зацікавлені в економії коштів, а банки – в залученні клієнтів. Тому зараз – саме час для розвитку подібних сервісів.

Кеш-бек – актуальний, зручний і популярний інструмент для збільшення продажів і, безумовно, надалі послуга буде розвиватися. Питання тільки в тому, чи може банк дозволити собі платити кеш-бек клієнту, оскільки, в основному, банк фактично «ділиться» з клієнтом своїм доходом.

Зараз банки використовують два методи нарахування – фактичний кеш-бек від всіх операцій по карті і смарт кеш-бек на певний вид операцій (банк сам вибирає, по яких операціях нараховувати бонуси у вигляді відсотка від витрачених коштів).

imageМожна припустити, що банки будуть активно використовувати різні бонусні програми при розрахунках на заправках, в ресторанах, а також оплати різноманітних послуг.

Начальник департаменту роздрібних продажів УкрСиббанку BNP Paribas Group

Кеш-бек є досить ефективним інструментом прищеплення клієнтам культури розрахунків карткою. Крім того, банки нерідко використовують цей інструмент для просування нових видів карт і залучення до них клієнтів.

Зважаючи на зацікавленість банків у залученні нових клієнтів, просуванні карткових продуктів, скороченні обороту готівки і збільшенні безготівкового обороту коштів, можна бути впевненими в подальшому активному використанні кеш-бека.

Існує кілька видів кеш-бека, використовуваних банками. Найбільш популярним з них є акційний кеш-бек, що діє протягом короткого проміжку часу і мотивуючий клієнтів миттєво збільшувати кількість та обсяги розрахунків картами. За час акції значна частина клієнтів звикає до безготівкових розрахунків настільки, що продовжують їх використовувати і після закінчення акційної пропозиції.

Також банки практикують невеликий кеш-бек по кредитних картах на постійній основі. Його основне завдання – формування лояльності клієнта.

Самим новим видом кеш-бека, використовуваного банками, є повернення коштів за певні розрахунки, наприклад, за розрахунки на АЗС або в конкретній мережі магазинів. Розмір такого кеш-бека зазвичай перевищує розмір постійного фіксованого повернення, пропонованого за кредитними картками. Цей вид кеш-бека формує прихильність клієнта до карти, так як утримувач пам’ятає, що для певних розрахунків у нього є спеціальна карта.

Заступник голови правління KSG BANK

Розвиток кеш-бек сервісів пов’язано з прагненням банків і торговців активізувати свої продажі. Перші намагаються збільшити обсяг активних карт, другі підвищити продажі.

У сьогоднішніх умовах, коли після банкрутства ряду банків, частина клієнтів стала більше довіряти готівковими розрахунками, фінустанови готові використовувати різні «фішки» для залучення уваги до карткових платежів. Одна з таких «фішок» – кеш-бек.

Потрібно розуміти, що кеш-бек – це не «атракціон небаченої щедрості», а ретельно продумані партнерські програми. Для того, щоб оцінити вигідність таких програм клієнту необхідно проаналізувати, в яких саме місцях доступний кеш-бек та умови використання повернутих коштів.

Джерело: Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.