Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Згідно з даними глобального дослідження Consumer Barometer, проведеного компанією Google у всьому світі, в тому числі і в Україні, 10% українських інтернет-користувачів купують поліси страхування онлайн, а 44% – проводять попереднє онлайн-дослідження перед покупкою поліса оффлайн. Які перспективи онлайн-страхування в Україні?

Насправді, на відміну від авіаквитків або замовлення готелю, повноцінна покупка страхового полісу в Україні через інтернет поки не можлива, за дуже рідкісними винятками.

Українські страхові компанії і посередники в 99% випадків використовують інтернет для просування своїх послуг, інформування потенційних клієнтів про свої продукти, іноді також для замовлення зворотнього дзвінка.

На сайтах деяких страховиків можна зробити розрахунок вартості поліса, але швидше за все клієнт отримає попередню ціну, а умови страхування можуть уточнюватись і змінюватись після того, як з ним зв’яжеться представник страховика.

clip_image001

Хоча за даними дослідження 10% українських інтернет-користувачів кажуть, про те, що купують страховки в інтернеті, – насправді вони, швидше за все, проводять порівняння цін та умов страхування.

Після цього вони звертаються до страхової компанії або брокеру, який обговорює з клієнтом умови договору, дає котирування, збирає всі необхідні дані, визначає остаточну ціну поліса і фізично здійснює продаж або в офісі компанії, або за допомогою доставки кур’єром.

Оплата також робиться в основному готівкою, на сайті заплатити за страховку зазвичай не можливо. Спеціальні програми для смартфонів і планшетів відсутні.

В цілому Україна знаходиться поки що на початку шляху, коли страхові продукти будуть продаватись через інтернет в рамках "повного циклу" продажу, як, наприклад, авіаквитки.

Згідно з даними інших досліджень, у Західній Європі онлайн-страхування вже зараз займає більше 10% загального обсягу ринку. Наприклад, у Великобританії частка прямих каналів досягає 30%.

Але що цікаво для України – в країнах, що розвиваються темп зростання директ-страхування в кілька разів вище в порівнянні з класичними ринками, тому з цієї точки зору український ринок онлайн-страхування вельми перспективний.

Цілком імовірно, що через кілька років Consumer Barometer покаже нам набагато привабливіші цифри, а купити страховий поліс онлайн буде так само просто, як квиток у кіно.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.