Звичайні мобільники стрімко втрачають популярність в Україні, поступаючись місцем більш функціональним смартфонам.

Тяга до функціоналу
У першому кварталі 2013 року частка користувачів мобільного зв’язку досягла 89% населення України старше 16 років. Це на 3% вище за показник за аналогічний період 2012 року, повідомляється в дослідженні компанії GfK Ukraine.

За даними соціологічного опитування компанії Research & Branding Group, основними функціями мобільних пристроїв, якими користуються українці, на сьогоднішній день є дзвінки та СМС (98%), а також такі мультимедійні можливості як музика / радіо (22%), фото / відеозйомка (14 %) і мобільний інтернет (11%).

«Сучасного користувача цікавить природно дисплей в 4 дюйма, процесор 2 ядра, основна камера в 5 Мпк і фронтальна камера для відеоконференцій – це як мінімальний набір. Сьогодні помітним є збільшення попиту на гігантські телефони (екрани більше ніж 5 дюймів) і кол-во пропозицій від виробників зростає з кожним днем ​​», – розповів співвласник і засновник інтернет-магазину Rozetka.ua Владислав Чечоткін.

shutterstock_140948677За словами керівника сектору інтернет маркетингу мережі магазинів електроніки Protoria Ксенії Сухопаров, крім того, останнім часом покупці стали звертати більше уваги на апарати з бездротовими можливостями. Пов’язано це з розширенням та популяризацією мереж Wi-Fi: все більше українців набуває мобільні пристрої, в яких є WLAN-модулі та пов’язані з ними можливості.

Жага оновлень

Зараз на ринку мобільних пристроїв намітилася чітка тенденція розмежування мобільних телефонів і смартфонів. Останні стають ще потужнішим і пропонують нові опції і можливості. А у мобільних телефонів технічні характеристики, навпаки, все більше мінімізуються.

На сьогоднішній день на ринку України представлені моделі телефонів на різний смак.

«Так звані В-бренди та їх пропозиції в співвідношенні відмінна комплектація за розумною ціною в останні 4-6 місяців дозволили споживачам максимально оновити свої апарати на нові, хоча фізично вони в цьому ще не потребували. Також зниження цін спровокувало додатковий попит на смартфони, тому зараз складно сказати, як часто люди змінюють, і будуть міняти смартфони в майбутньому, – розповідає Владислав Чечоткін.

За його словами, ми поступово йдемо до європейських показників, де споживачі оновлюють телефон 1 раз на рік, а саме «просунуте» молоде покоління 1 раз на 4-7 місяців.

Вдосконалені мобільні апарати настільки швидко змінюють один одного на полицях магазинів, що експерти не встигають стежити, як змінюються хітові моделі. Як каже Владислав Чечоткін, немає довгострокових хітів продажів. Можна говорити про популярні моделі на сьогодні, але до Нового року все зміниться.

У середньому українці готові викласти за мобільний телефон близько 2000 гривень. Лідерами з продажу мобільних телефонів в Україні утримують два самих іменитих виробника – Samsung і HTC. Не настільки активно українці воліють – Nokia і LG. Останнім часом стрімке зростання продажів спостерігається у апаратів двох компаній – Lenovo і Prestigio.

«Незважаючи на популярність флагманських моделей, таких як Samsung S4 і HTC One, велика частина українців все ж віддають переваги пристроїв бюджетного та середнього класів, середня вартість яких варіюється від 1000 до 2500 гривень. При цьому змінюють телефони вони досить часто – в середньому, це відбувається раз на два роки », – уточнює Ксенія Сухопара.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*