«Я хочу навести кілька прикладів того, як можна оптимізувати витрати, пов’язані зі страхуванням транспорту і при цьому отримати хорошу страховий захист. При страхуванні транспортних засобів ми найчастіше працюємо з двома видами страхування – це «автоцивілка» і КАСКО. Хочу спочатку провести чітку грань між цими видами страхування.

«Автоцивілка» – це обов’язковий вид страхування, який покриває витрати водія авто на ремонт пошкодженого їм іншого автомобіля і / або майна. Простіше кажучи, винуватцеві ДТП, у якого є такий поліс, не доведеться платити потерпілому самостійно – витрати на ремонт відшкодує страхова компанія. Договір страхування КАСКО відшкодовує власнику витрати на ремонт його власного автомобіля. Звідси і різниця в ціні: автоцивілка коштує в середньому 700 грн, а КАСКО 4 -7 тис. грн.

Оскільки ціна поліса «автоцивілки» і умови договору регулюється законодавством, особливих нюансів, за рахунок яких можна знижувати ціну, тут немає. А ось КАСКО – це добровільне страхування, і тут клієнт має право вибирати умови страхування і саме за рахунок них оптимізувати платіж.

Як же це краще зробити? – Переглянути деякі умови договору.

Застраховані ризики. Багато страхових компаній практикують продаж договорів «все включено». Це означає, що застраховані будь-які пошкодження і викрадення авто. Страховий тариф на 75% складається з ризику ДТП, 15% – угону, по 5% припадає на стихійні явища і bigпротиправні дії третіх осіб. Ці показники відображають той факт, наскільки часто відбувається кожного ризик, і, відповідно, страхової компанії доводиться оплачувати його наслідки.

ДТП – це найбільш поширене подія, після якої потрібен ремонт, а іноді дуже дорогий ремонт. Відповідно відразу видно, що тариф може бути нижче, якщо від будь-якого ризику можна відмовитися. На перший погляд відмовлятися не дуже хочеться, але, наприклад, якщо авто зберігається в гаражі або в паркінгу – ймовірність викрадення занадто мала і можна заощадити 15% від платежу.

Наступна опція договору, яка важлива і впливає на тариф – СТО для проведення ремонту. Страхова компанія пропонує різні варіанти, дуже часто клієнти прагнуть вибрати гарантійне СТО або «на свій розсуд». Сьогодні страхові компанії налагодили співпрацю з величезною кількістю СТО, число партнерів хорошою страхової компанії може становити 150-200 станцій, які можуть проводити ремонт автомобілів будь-якого класу. СТО дорожать потоком клієнтів, який їм дає страхова компанія, забезпечують висококласний сервіс, дають не менше року гарантії на свою роботу. А ось «гарантійні» станції все частіше не справляються з потоком клієнтів, і їх швидкість обслуговування залишає бажати кращого. Вартість опції «гарантійне СТО» – це + 10% до страхового тарифу.

Франшиза. Це фіксована сума, яку клієнт повинен буде сплатити самостійно. Ще кажуть, що ця частина відповідальності клієнта. Багато клієнтів намагаються вибрати 0% франшизу. Однак це не завжди зручно, адже для того, щоб отримати виплату потрібно зробити ряд дій – зібрати документи (довідка ДАІ або МВС найбільш частий випадок), приїхати в страхову компанію зареєструвати подія. Все це забирає час і іноді простіше відремонтувати дрібне пошкодження самостійно. Тому в деяких випадках ми рекомендуємо клієнтам вибрати франшизу 500-1000 грн. До речі, це може знизити ціну страховки на 10-15%. Франшиза по викраденню не так суттєво впливає на тариф, зазвичай страхові компанії пропонують 5-7%, якщо її збільшити до 10%, можна заощадити ще 2%.

Одним із способів зниження ціни може стати і зміна страхової компанії. Багато підприємств використовують саме його – постійно шукають більш низькі ціни і легко змінюють страхову компанію. Однак при такому підході можна зіткнутися з ситуацією, коли виплату за договором отримати буде дуже важко »

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*