Я б виділив три основні помилки, які абоненти допускають у роумінгу:

1) Користувачі смартфонів забувають відключати автооновлення програм. Це призводить до того, що смартфон неконтрольовано «лазить» в інтернет і «витрачає» гроші власника.

big

2) Абоненти забувають, що тарифікація похвилинна, і роблять багато коротких дзвінків (по кілька секунд), замість 1-2 довгих дзвінків.

3) Чи не встановлюють завантаження MMS в ручному режимі.
Уникнути зайвих витрат можна, по-перше, скориставшись порадами, перерахованими вище. А ще можна економити, підключаючи послуги мобільного оператора, які дозволяють суттєво економити в роумінгу. У нас, наприклад, і для абонентів передплаченого зв’язку, і для контрактних абонентів, є послуга SuperVisa: клієнт може за 16 грн купити 20 хвилин спілкування в роумінгу в певних країнах, наприклад, в Росії.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*