Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Обзавестись новим автомобілем? Чому б і ні. Звичайно, покупка не буде дешевою, враховуючи зростання цін через нестабільність валютного курсу. Але тим, хто збирав в долари або євро, девальвація не перешкода. А якщо задатись метою, то цілком можна буде знайти бажану модель з непоганою знижкою. Більше того, досі у дилерів «проскакують» авто, ввезені на рубежі 2013-2014 років, що дає можливість отримати ще більш смачну ціну. Правда, особливо затягувати не варто: цього року імпортери не будуть забивати склади під зав’язку, а знижки стануть менш щедрими.

Курсотерапія

Звичайно ж, в першу чергу будь-якого потенційного покупця хвилює питання ціни. Зізнаємось, особливо порадувати нічим: в прайсах так і залишиться жорстка прив’язка до курсу гривні. Більше того, програми так званої «курсостабілізаціі», які передбачали розпродаж окремих партій авто за курсом на 15-20% нижче ринкового (наприклад, в перерахунку по 9 гривень / долар або 10 гривень / долар), практично зникнуть. Адже ми чітко розуміємо, що вони діяли на склад автомобілів, які були імпортовані ще в першій половині 2014 року. Зараз таких машин майже не залишилось.

clip_image002

До речі, з поповненням складів теж не все гладко. З одного боку, в умовах непередбачуваних стрибків гривні імпортерам логічніше робити якийсь запас. З іншого, в ситуації, коли продажі нових авто валяться як картковий будиночок (за даними Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів їх обсяг повернувся до 1999 року) ніхто з дилерів не готовий зберігати у себе «залишки», а потім розпродавати їх у збиток.

Не менш важливе питання ввізних мит, зниження яких дозволило б хоч трохи полегшити цінове навантаження на плечі покупців. На жаль, але, незважаючи на інтеграцію України і ЄС, очікуваного скорочення поборів для імпортних автомобілів поки що чекати не доводиться. Під час переговорів про асоціацію український автопром спочатку пробив« 10 + 5 років »- це перехідний період, під час якого мита мінятись не будуть.

Чи не скинуть, так обслужать

Насправді, до весни 2015 є хороша можливість придбати автомобіль з дисконтом. Так, знижки на завезені в 2014 році залежно від дилера, а також моделі і комплектації, коливаються від 7 до 15%. Причому, що цікаво, знижки поширюються навіть на новинки, які прибули в Україну протягом року.

Ще один спосіб заманити клієнта – сервіс. Наприклад, пройти повну діагностику авто за 99 гривень (в реальності її вартість коливається від 200 до 300 гривень). У цю діагностику включається перевірка підвіски (залишкової товщини гальмівних колодок і дисків, глибини протектора), акумулятора, рівнів робочих рідин.

Крім того, деякі дилери дають ще й знижку на запчастини до 20-25%. Доходить до того, що автосалони розпродають навіть зимові аксесуари (починаючи з гумових килимків для салону і закінчуючи наборами для очищення снігу), а також пропонують сезонне зберігання гуми. Що, в принципі, логічно: якщо немає знижки на сам автомобіль, можна заощадити на його утриманні.

Також можна спробувати знайти вигідні умови фінансування на покупку авто. Не секрет, що зараз банки видають кредити з великим скрипом і під шалений відсоток, до 23-25% річних. В той же час, субсидовані програми кредитування від дилерів дозволяють позичальникові дихати трохи легше.

Наприклад, при первинному внеску від 60-70% ставка по кредиту складе від 0,00001% до 13-14% річних, залежно від терміну кредитування. Якщо внести аванс у розмірі 10-30%, то в рік по кредиту доведеться платити до 18-20%, що в будь-якому випадку вигідніше. Причому, умови кредитування залишаться приблизно в тому ж вигляді, як і зараз (вимоги до позичальників, аванс, процентна ставка). Але їх частка в продажах авто продовжить коливатися в межах 15-20%.

Паралельно можна розраховувати і на більш лояльні умови по страхуванню автомобіля: пільговий тариф по «каско», приміром, або пару місяців страховки в подарунок.

Також деякі імпортери намагаються розвивати так званий «асистанс в дорозі», що є своєрідним консьєрж-сервісом для автовласників. Наприклад, при ДТП або поломці, власника постраждалого автомобіля проінструктують, допоможуть викликати рятувальну службу або евакуатор, а також дістатись додому або до пункту призначення. Правда, послуга доступна поки що більше для тих, хто купує авто бізнес і преміум-класу. Але не виключено, що імпортери будуть її масштабувати, використовуючи асистанс як ще один спосіб заманити покупців і «підсадити» їх на фірмовий сервіс.

Що чекає на тих, хто має намір купити новий автомобіль в 2015 році?

Ціни?

не фіксуються, а коливаються слідом за курсом гривні

Знижки?

скромніші і на окремі моделі, причому до моменту розпродажу «старих» запасів

Склади?

наповнення тільки з урахуванням поточних продажів, що може викликати недоступність деяких комплектацій

Поставки під замовлення?

від 2 до 3 місяців, залежно від ситуації на митниці і на валютному ринку

Новинки?

не більше половини моделей, заявлених виробниками для інших країн (у тому числі, європейських)

Сервіс?

більше програм лояльності, як прагнення прив’язати автовласників до фірмових послуг дилерів (природно, задорого)

Кредити?

Тільки субсидовані програми фінансування, які запропонують лояльні умови

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.