Фінансові форуми переповнені негативними відгуками клієнтів про обслуговування у відділеннях банків. Українці часто нарікають на некомпетентність менеджерів, на хамське ставлення і грубість з боку співробітників.

Таємний агент відвідав відділення Банку Надра , Ощадбанку Росії , UniCredit Bank і УкрСиббанку у центрі столиці. Для повноти картини він також звернувся до філії ПриватБанку в одному зі спальних районів міста. У кожному відділенні журналіст проводив не менше півгодини.

У Банку Надра журналіст просив роз’яснити суть депозитного договору. Недоліком було те, що в цій фінустанові не надають типовий депозитний договір, якщо клієнт не збирається тут же віддавати банку кошти на зберігання. Втім, це не вина менеджера. Вхід у систему банку і як наслідок доступ до самого договору можливий тільки після введення особистих даних клієнта (ПІБ, паспортні дані).

Але менеджер банку не розгубилася і запропонувала для ознайомлення договір вже існуючого вкладника. При цьому дівчина не показувала obslujivanie_350x271журналісту ім’я та прізвище клієнта, договір якого взяли за зразок, а читала кожен пункт і пояснювала його значення.

Роботу співробітника Надра Банку можна оцінити на відмінно. Дівчина розклала по поличках кожен пункт договору. Уточнила, на які моменти треба звертати особливу увагу. Також порекомендувала детально перевірити всі свої реквізити та реквізити банку, так як у випадку помилки договір може бути визнаний недійсним.

Приділила особливу увагу дострокового погашення, поцікавилося, на який термін клієнт бажає відкрити депозит і підібрала кілька оптимальних варіантів.

За легендою таємного покупця, він не знав, коли йому під час дії вкладу знадобляться гроші. Менеджер порадила депозит з вільним зняттям коштів та поповненням. Розповіла про достоїнства і недоліки поточного рахунку. Журналіст довго тероризував дівчину питанням про можливе або неможливому зміну ставки за депозитом, але отримував чіткі і лаконічні відповіді.

Консультант при цьому згадала про природні катаклізми, у разі яких банк може самовільно змінити ставки. За підсумком розмови вона відповіла на безліч додаткових питань і жодного разу не заглянула в комп’ютер для пошуку відповіді.

В Ощадбанку Росії таємний агент хотів взяти кредит на автомобіль. Потенційному позичальникові видали типовий договір для ознайомлення. Договір цей складається з 14 аркушів, списаних дрібним шрифтом. Журналіст оголосив співробітнику, що буде читати весь текст і задавати хвилюючі питання. Це не тільки не збентежило менеджера, але він запропонував ще для ознайомлення договір застави.

Паралельно співробітник цікавився фінансовим станом клієнта і роздрукував кілька варіантів погашення кредиту. У наведеному графіку не були приховані комісії і страховка. Менеджер допоміг порівняти, в якому випадку кредит обійдеться дешевше.

Також консультант розповів не тільки про офіційні умовах кредитування, а й натякнув на те, що якщо позичальник заплатить великий перший внесок (50-70% від вартості автомобіля), банк може врахувати «ліві» доходи позичальника і закрити очі на мінімальну офіційну заробітну плату. У відділенні Ощадбанку журналіст провів більше 40 хвилин і задав безліч примітивних питань. Витримці менеджера можна позаздрити.

Весь цей час співробітник спілкувався мовою клієнта, не вдаючись до банківської термінології. Подібні ситуації складалися і в УкрСиббанку, і в UniCredit Bank. Договір надали в обох фінустановах. Правда, в УніКредит Банку дівчина довго бігала по відділенню, поки знайшла типову угоду для оформлення депозиту.

На закуску було вирішено залишити ПриватБанк. Існує стійка думка, що зайшовши в цей банк у хорошому настрої, вийти таким же веселим не вдасться. Звичайно, атмосфера у відділенні виявилася виразно гнітючою. Це був єдиний банк, де довелося почекати в черзі. Але фінансовий консультант потряс доброзичливістю. Цього разу журналіст прикинулася зарозумілою блондинкою, яка відкриває собі кредитку для шопінгу за кордоном.

Менеджер без тіні єхидною посмішки відповідав на запитання: «Що таке тіло кредиту?», «Скільки це – мінімальна сума погашення?» І «Ну звідки мені знати, скільки мені грошей на місяць покладуть на карту? Скажіть, коли і що потрібно ». При відкритті кредитки в ПриватБанку клієнт не підписує жодного договору. Це жахливо обурило таємного агента. «Блондинка» вирішила блиснути розумом і заявила, що відповідно до Цивільного кодексу, договір вважається укладеним, якщо на ньому стоїть підпис двох сторін.

Менеджера, втім, не збентежили глибокі пізнання дівчата в юриспруденції. Він більше 15 хвилин відповідав на питання і пояснював, як діє договір.

Під кінець бесіди співробітник банку звернувся по внутрішньому чату в юридичний відділ з цим питанням. На заявку відповідають протягом доби, тому менеджер запропонував надіслати відповідь юристів на пошту клієнту.

Надалі фінансовий консультант відповів буквально на сотню питань щодо експлуатації карти. Розповів про особливості зарахування та зняття особистих і позикових коштів, про способи нарахування відсотків, «розжував» особливості пільгового періоду, порадив, коли краще робити покупку, щоб довше не вносити гроші.

Також співробітник підтримав бесіду про те, де краще здійснювати покупки – в Україні чи в Європі. За час консультації з’явилася чимала черга, але менеджер, навіть знаючи, що кредитку сьогодні оформляти не будуть, не висловив докору. В кінці розмови співробітник банку намалював детальну схему оплати відсотків, ще раз навів кілька прикладів і побажав гарного вечора.

Висновок з проведеного експерименту гранично простий. Відвідуючи банківські відділення в Києві, можна вельми приємно провести час та дізнатись багато корисного. Не варто боятися ставити питання банківським співробітникам. Є великі шанси, що ви отримаєте вичерпну відповідь навіть на найдурніші з них.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*