Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

У Сполучених Штатах, якщо вас немає на LinkedIn, то для ринку праці ви майже що мертві. Крім того, американці, які є найбільшою аудиторією мережі, активно використовують її для установки ділових контактів і вирішення професійних завдань. В Україні все, звичайно ж, по-іншому. Так навіщо українці використовують LinkedIn, а також кілька порад про те, що робити і чого не варто робити в цій мережі.

Статистика: у світі і в Україні

Сьогодні у LinkedIn – більше 300 мільйонів користувачів у всьому світі, з них 40% заходять в мережу щодня. Кожні 12 днів на LinkedIn реєструється мільйон нових акаунтів.

Серед українських інтернет-користувачів LinkedIn поки що не може зрівнятися за популярністю з Facebook, «ВКонтакте» або «Однокласники». За оцінками, в липні 2013 року аудиторія українських користувачів LinkedIn досягла 500 тисяч (при кількості інтернет-пользватель в Україні близько 20 мільйонів). Проте, темпи зростання аудиторії clip_image002становлять 5-6 тисяч українських користувачів на тиждень.

«У США і Європі на LinkedIn публікується багато контенту, цікавого локальним аудиторіям, а ось контенту, цікавого української аудиторії, в LinkedIn поки небагато», – розповів керівник агентства Top Lead Станіслав Шум. За його словами, українські компанії на своїх сторінках розміщують інформацію нерегулярно, без будь-якої стратегії.

У результаті в Україні LinkedIn не такий популярний, як за кордоном, однак це не означає, що мережею не варто користуватися. За словами Шума, мати живу сторіночку в цій соцмережі повинна кожна компанія, яка дбає про залучення клієнтів. «Ми радимо це всім своїм клієнтам», – додав він.

Український LinkedIn: місце зустрічі топ-менеджерів і рекрутерів

В Україні LinkedIn використовується не настільки часто, як інші соціальні мережі, однак для вирішення своїх завдань вона незамінна. Серед українських користувачів мережі – топ-менеджмент, особливо представники зарубіжних компаній і експати, окремі професійні групи (банкіри, юристи) і, само собою зрозуміло, HR-фахівці.

«Для мене LinkedIn – це спеціалізований інструмент, який дозволяє знайти людей, відштовхуючись від місця роботи або професійного досвіду, а також за цими ж ознаками дає можливість вийти на контакт зі мною. У порівнянні з іншими соцмережами, використовую LinkedIn рідше, але у своїй ніші жодна інша мережа її не замінює », – розповів директор департаменту альтернативних каналів продажів« Дельта Банку »Костянтин Кошеленко.

За його словами, український банківський сектор представлений в мережі досить широко – тут і перші особи, і керівники середньої ланки і, звичайно ж, human resources.

«На мій погляд, це непоганий майданчик для реклами компанії, а також місце, де можна ознайомитись з професійною біографією колег і клієнтів», – зазначив старший партнер адвокатської компанії «Кравець та Партнери» Ростислав Кравець. За його спостереженнями, в мережі найбільше фахівців, що займаються підбором кадрів, а також – так чи інакше пов’язаних з фінансовим сектором.

Водночас, одна з найпоширеніших причин використання LinkedIn українськими фахівцями – це установка ділових контактів з метою пошуку роботи.

За словами HR-менеджера банку «Російський Стандарт Україна» Олени Великої, в LinkedIn зареєстровано багато українських фахівців, у тому числі банківських рекрутерів. Вона додала, що одне із завдань, яке банк вирішує за допомогою мережі, – це пошук кандидатів топ-рівня.

15 поширених помилок або чого не варто робити на LinkedIn

Крім неширокого поширення, у LinkedIn в Україні є ще одна проблема – багато хто використовує її аналогічно Facebook, «ВКонтакте» або «Однокласників», забуваючи про те, що LinkedIn – мережа професійна. Отже, чого не варто робити на LinkedIn?

Опублікувати профіль без фото

Все просто: якщо ваш профіль без фото, у потенційного роботодавця може виникнути враження, що вам є що приховувати. Та й при нинішньому рівні розвитку технологій відсутність фотографії – це, погодьтеся, дивно.

Опублікувати «неправильне» фото

Так, це може зайняти трохи часу. Ваша фотографія для профілю в LinkedIn повинна бути мінімум пристойною, максимум – професійної. Фотографії з «родзинкою» допускаються, проте «родзинка» має бути розумною – фотографії з веселої вечірки або в купальнику залиште для інших соцмереж.

Скласти заголовок профілю за принципом «аби було»

У розпорядженні користувача LinkedIn є 120 символів, в яких можна описати, хто ви і в чому ваші професійні переваги. «Учитель», «маркетолог» або «менеджер з продажу» не працюють. Побільше деталей. Постарайтеся пояснити, яку цінність ви уявляєте як фахівець і в чому ваші переваги.

Залишити порожнім поле «загальні відомості»

У західних країнах є таке поняття як elevator pitch або, в дослівному перекладі, «промова в ліфті». Це коротка (близько 30 секунд) промова, яка дає уявлення про те, хто ви, які ваші досягнення та професійні цілі. Текст в полі «загальні відомості» – це той же elevator pitch, тільки в письмовому вигляді, в розмірі до 2 тис. символів.

Приводити тільки цифри, дати і факти

Для того щоб зацікавити читача, потрібна історія. Використовуйте профіль в LinkedIn, щоб розповісти вашу історію – так, як подобається і хочеться вам. Розкажіть про проекти, над якими ви працювали, про ваші обов’язки, навичках і досягнення.

Просто скопіювати резюме

Профіль в LinkedIn – це шанс уникнути обмежень, властивих формату резюме. У резюме ви обмежені однією-двома сторінками, в LinkedIn обмежень немає. Ви можете розповісти про свій досвід і досягнення, завантажити приклади робіт, поточні проекти і все, що вважаєте за потрібне.

Додавання навичок і досягнень

У багатьох західних компаніях брехня з приводу професійного досвіду або навичок – привід для звільнення, незалежно від того, прибрехали ви на співбесіді або на LinkedIn. Україна – не Європа, проте все може бути. Переконайтеся в тому, що зазначені вами навички та професійні досягнення відповідають дійсності.

Перестаратись з «холодними» контактами

LinkedIn призначений для того, щоб знайти і встановити якомога більше ділових контактів. Тому додавати в друзі людей, з якими ви не знайомі особисто, – абсолютно нормально. Однак додавання людей, з якими у вас немає ніяких точок зіткнення, може виглядати дивно. Пам’ятайте, що LinkedIn потрібен для встановлення і підтримки зв’язків з людьми, з якими ви перетинаєтеся професійно (в компаніях, навчальних закладах, на галузевих заходах і т.д.).

Не вказувати, навіщо ви на LinkedIn

Вкрай рекомендується, щоб користувачі мережі розуміли, хто ви і навіщо ви на LinkedIn.

Не використовувати налаштування приватності

Публічним повинен бути профіль на LinkedIn, активність – не обов’язково. Якщо ви часто оновлюєте свої дані, пам’ятайте, що всі ці зміни відображаються у стрічці у ваших контактів. Якщо ви вносите зміни часто, ваша активність може здатись набридливою. LinkedIn дозволяє міняти ці налаштування і не показувати кожну дрібну зміну в стрічках контактів.

Плутати наполегливість з нав’язливістю

Якщо хтось не додав вас у друзі, малоймовірно, що на другий чи третій спробі людина передумає. Також, не варто «забивати» стрічки ваших контактів постійними дрібними оновленнями. Не варто використовувати групи тільки для того, щоб рекламувати себе. Іншими словами, у всьому виконуйте міру і будьте розсудливі.

Підтверджувати навички всім підряд

На LinkedIn рекомендації та підтвердження навичок – це просто, так як мережа саме для цього і створювалася. Однак рекомендується підтверджувати навички тільки тим людям, з якими ви знайомі.

Взагалі не підтверджувати нічиї навички

Підтверджувати навички потрібно вибірково, проте це не означає, що не варто цього робити взагалі. Все в розумних межах.

Використовувати LinkedIn так, ніби це звичайна соціальна мережа

LinkedIn – мережа для установки ділових контактів. Тому не варто тут публікувати дитячі фото або фото в купальнику, постити анекдоти і смішні картинки, і т.п.

Взагалі не використовувати LinkedIn

На сьогодні в LinkedIn зареєстровано більше 300 млн. користувачів у всьому світі і можна припустити, що в майбутньому їх кількість буде тільки збільшуватися. Якщо у вас все ще є сумніви, чи варто вам заводити аккаунт у цій мережі, для початку хоча б перевірте, чи зареєстровані там ваші колеги і потенційні роботодавці.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.