Ви відкрили рахунок у банку, отримали свою картку, відкрили паперову упаковку з паролем до картки, набираєте цифри ПІН-коду, а карта не працює. Що робити, щоб розблокувати картку? Кілька корисних порад нам розповіли у відділеннях банків:
1. Нова картка повинна активуватися максимум через 24 години з моменту видачі, консультують в колл-центрі Українського Професійного Банку . Якщо пройшов день, і більше, а картка після введення ПІН-коду, прописаного на упаковці, не активується, необхідно зателефонувати в колл-центр банку, який працює цілодобово. Попросити, щоб вас з’єднали з відділенням платіжних карт. Картка може не працювати через помилку в обліку в банківському відділенні.
2. Якщо ви подзвонили в колл-центр, і там виявилося, що карта заблокована з незалежних від Вас причин, а Ви маєте всі дані про картку, знаєте слова-паролі і можете назвати їх співробітникам банку, картку зобов’язані розблокувати. Наприклад, в колл-центрі ОТП Банку питання card_new_88x88.jpg.aspxпообіцяли вирішити за кілька хвилин, у телефонному режимі.

Якщо ж у банківській базі ваша карта відзначена як активна, значить проблема в ПІН-коді, тобто помилка сталася під час випуску картки.
3. Якщо ви вводите ПІН-код нової картки, надрукований на її упаковці, але карта не працює, не намагайтеся підібрати пароль вручну. Якщо ви кілька разів введете неправильний набір цифр, банкомат вилучить вашу карту. А у випадку, якщо банкомат не належить вашому банку обслуговування, за повернення карти можуть зажадати компенсацію.
4. Оскільки ПІН-код від банківської карти відомий тільки її власнику, захищає рахунки від зловмисників і тому не зберігається ні в одній службі банку, а дізнатися або змінити ваш код не може жоден співробітник фінустанови, банк проводить перевипуск карти. Для цього потрібно прийти у відділення банку і написати заяву. Протягом 5-ти днів вам повинні вручити нову карту. Згідно договору з міжнародною платіжною системою MASTERCARD і VISA, стару карту зобов’язані ліквідувати.
5. Якщо ж ви звернулися до колл-центру, попросили про розблокування картки, співробітники пообіцяли це зробити, але проходить кілька днів, а карта і далі неактивна, тут мова може йти про недбалість співробітників чи недоліки організації роботи банку.
У такій ситуації про порушення необхідно написати заяву на ім’я директора відділення банку. Як нас запевнив керівник відділення Українського Бізнес Банку Сергій Петровець, протягом години картку розблокують. Сергій Петровець зазначив, що труднощі зі своєчасною розблокуванням карт у банках трапляються вкрай рідко.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*