Розповідає адвокат, старший партнер адвокатської компанії :
Головна порада – це виключно письмове спілкування зі страховою компанією. Строки виплат повинні бути зазначені в самому договорі і в правилах страхування, які також можна зажадати у страхової компанії. Якщо компанія затягує з виплатою необхідно звернутися з відповідною скаргою до Нацфінпослуг і в Моторне транспортне бюро. Подібні скарги часто прискорюють здійснення виплат. Самий крайній спосіб – це bigзвернення з відповідним позовом до суду, але судовий процес і подальше виконання судового рішення може значно затягнутися.

Радить провідний спеціаліст відділу розгляду страхових справ :
Основоположним правилом для отримання відшкодування при настанні страхової події є точне і беззаперечне виконання умов, прописаних у договорі. Основними з них є: обов’язкове інформування страховика про інцидент безпосередньо з місця події, виклик компетентних органів для оформлення і фіксації обставин події (ДАІ, міліція, пожежна охорона), надання страховику всіх необхідних документів, а так само автомобіля для огляду у встановлені договором терміни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*