Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Статистика показує, що колекторам вдається змусити погасити заборгованості кожного другого позичальника. Але деякі агентства мають схильність використовувати відверто «бандитські» методи своєї роботи: загрози, шантаж, психологічний вплив. Трапляється і випадки, коли колектори погрожують фізичною розправою. Для себе боржник повинен ясно зрозуміти: якщо він має справу не з відвертими кримінальними суб’єктами, то будь-які загрози колекторів безпідставні.

Варто усвідомити, що якщо ви збираєтеся відповідати на вимогливі листи колекторів, то необхідно складати їх в більш юридичній манері. Цим ви вкажете на те, що маєте серйозні наміри і юридичну грамотність. Часто за допомогою в складанні таких відповідей звертаються до кредитних адвокатів. Як правило, якщо колектори бачать, що за вами стоїть хороший і досвідчений адвокат, то припиняють чинити тиск, а борг передають знову в банк. Листи надсилайте замовні з повідомленням про вручення та описом вкладення. Якщо справа дійде до суду, цим можна буде довести те, що ви намагалися мирно врегулювати конфлікт.

Як говорити з колекторами, якщо вони зібралися особисто вас відвідати? Відповідь – ніяк. ВАЖЛИВО: вони не мають ніякого права входити до вас в будинок без вашої ж згоди. Якщо в двері стукають суб’єкти, які представляються або колекторами, або працівниками банку, то спочатку спокійно і ввічливо запропонуйте їм піти. Скажіть, що в іншому випадку ви викличете поліцію.

Запам’ятайте, що з’явитися до вас в будинок і провести опис майна може тільки судовий виконавець. І то на підставі судового наказу, або ж виконавчого листа. Якщо колектори не вгамовуються, дзвонять сусідам і шумлять, то сміливо викликайте поліцію і говорите, що невідомі суб’єкти намагаються до вас проникнути.

Можна використовувати наступний алгоритм дій:

  1. Боржник має право знати, що йому дійсно дзвонить колектор. У нього треба дізнаватися найменування агентства, його власне ПІБ, підстава, на якому він працює з банком.
  2. Уточніть суму заборгованості, а також чи правильно вона розрахована. Якщо ці дані відмовляються надавати, то просто кладіть трубку. Краще б зафіксувати номери, з якого дзвонили.
  3. Якщо співробітник колекторського агентства прийшов в будинок, то можете з ним навіть не говорити.
  4. Завжди при спілкуванні з колекторами зберігайте витримку, спокій і впевненість. Колектори відмінно відчувають страх і невпевненість боржника.
  5. Колектори не можуть входити до вас без дозволу, вилучати майно. Вони несуть за неправомірні дії відповідальність.


Що робити, якщо колектори загрожують?

Пам’ятайте, що навіть якщо кредит ваш прострочений, колектори ваше майно відібрати не можуть, а значить психологічному тиску піддаватися не потрібно. Треба перевірити документи, які дозволяють співробітнику взагалі пред’являти до вас якісь претензії.

Якщо вам жорстко висувають вимогу по телефону, то просто запропонуйте вирішити проблему мирно при особистій зустрічі. Притому там, де і коли зручно вам. Якщо ж колектор буде вам загрожувати, то просто йдіть в поліцію і пишете заяву про загрозу здоров’ю та життю. Варто також проінформувати про даний факт і сам банк, від імені якого діє колектор.

У будь-якому випадку запам’ятайте: головне зберігати спокій і впевненість.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.