Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Колекторське агентство – це фірма, що здійснює роботу посередника між кредитною організацією та позичальником, на предмет стягнення заборгованості, що отримала статус проблемної.

Кожен позичальник може виявитися у важкій життєвій ситуації, коли відповідати за зобов’язаннями кредитного договору немає можливості, а банк передає право вимоги боргу третьої сторони.

Колектори в свою чергу всіма силами прагнуть змусити позичальника виплатити заборгованість, вживаючи заходів, законність яких знаходиться під великим питанням.

ПРАВИЛА ПЕРЕГОВОРІВ З КОЛЕКТОРАМИ

Для того, щоб раціонально вирішити проблему з колекторським агентством, необхідно в першу чергу зберігати холоднокровність. Будь-яке спілкування з представниками подібної організації повинно проходити для клієнта безболісно.

Є певні межі, перетинати які колектор не має права:

Дзвінки повинні здійснюватися в період з 6.00 до 22.00. В іншому випадку агента можна притягнути до адміністративної відповідальності.

Образи і будь-який прояв агресії з боку колектора – привід для звернення до поліції.

Дзвінки колекторів родичам, товаришам по службі і знайомим з супроводом розголошення інформації про суму кредиту, тривалості періоду прострочення та інших відомостей заборонені законом.

У процесі першого спілкування з представником колекторського агентства слід вимагати надання документів, які підтверджують укладання договору цесії з банком.

Позичальник має право знати інформацію про агента:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • посаду;
  • найменування організації, інтереси якої представляє особа;
  • контактні дані колекторського агентства.

Після отримання цих відомостей, позичальник може призупинити розмову з агентом для того, щоб переконатися в коректній подачі інформації. Необхідно зробити дзвінок в зазначену фірму і упевнитися, що ця людина дійсно є її співробітником.

Якщо фахівець зі збору боргів бажає вести переговори анонімно, а також відмовляється надати документи, що підтверджують, що банк передав право вимоги кредиту колекторській фірмі, це суттєвий привід для припинення будь-яких контактів.

Така поведінка межує з вимаганням, оскільки у позичальника немає підстав повертати борг абсолютно незнайомій людині, яка не має відношення до кредитної організації.

Якщо позичальник намагається знайти способи якнайшвидшого погашення простроченої заборгованості, і готовий обговорити це з агентом, слід дотримуватися принципів конструктивізму в діалозі:

  • не застосовувати першими прийоми, які викличуть негайну протидію;
  • вислуховувати співрозмовника, намагаючись не перебивати;
  • не намагатися переконати колектора в тому, що його думка або поведінка помилкова;
  • коли агент йде на поступки, не потрібно вважати це проявом слабкості або особливого ставлення.

Серед додаткових інструментів, що дають уявлення про те, як боротися з колекторами – запис телефонних дзвінків і особистих бесід на диктофон. Про це можна повідомити представника фірми, тоді він буде більш обережно підходити до вибору методів впливу на позичальника.

Позичальник має право не повідомляти колектору даних про фактичне місце роботи і рівні доходу.

Ця інформація є особистою для клієнта банку. Рекомендується уникати зустрічей з колектором вдома або на роботі. Найкраще самостійно відвідати офіс агентства, тоді можна буде уникнути виникнення багатьох неприємних ситуацій.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.