Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Велика пеня за прострочення, некомпетентні співробітники, дзвінки з погрозами, що утворився на закритій карті борг. На що ще скаржилися клієнти найбільших банків країни в жовтні?
Відгуки клієнтів ПриватБанку найчастіше стосувалися прострочених платежів по кредитах. В одних випадках позичальники були здивовані розміром штрафних санкцій, в інших прострочення утворювалася через те, що гроші десь зависли і не прийшли вчасно, в третіх – співробітники банку говорили, що клієнт повністю погасив кредит або закрив кредитну картку, а через деякий час йому приходило повідомлення що утворився борг.

Також клієнти скаржилися на довгі черги, тимчасові технічні неполадки в роботі Приват24, великі комісії (ж / д квитки, оплата комунальних послуг, поповнення депозиту), труднощі зі зміною фінансового телефону і переказом грошей за допомогою системи Western Union через термінал самообслуговування.
Ощадбанк звинувачували в непривітності та некомпетентності співробітників. Так, одна з наших читачок, будучи прописаної в одному місті, по закінченню терміну платіжної картки замовила її в іншому. Вже два місяці жінка не може отримати свою карту. На численні прохання жінці таки вдалося отримати номер відділення в місті прописки.
«Ось уже місяць я надзвонюю за даним номером …, де обурений жіночий голос, будь-то я дзвоню їй додому, відповідає, що мою карту відправили. Хоча в Сімферополі її немає, – розповідає жінка. – Як я розумію, це корпоративний номер, але людина жодного разу не представився і не позначив, що я дзвоню в Ощадбанк. Коли моє терпіння лопнуло, я пообіцяла скаржитися. Тоді вона сказала, що я можу скаржитися хоч в прокуратуру ».
Сторінка Укрексімбанку в жовтні майже не змінилася. На ній проявилися тільки два нові відгуки. Один – лист подяки, інший – про чеки. Як стверджує клієнт банку, він не зміг здати іменний чек від Deutche Bank у Черкаському відділенні через те, що співробітнику не сподобалося, що сума на чеку не зазначена прописом.

otzuv_600x576.jpg.aspx

Найпопулярніша тема, обговорювана у відгуках Дельта Банку , стосується дзвінків з погрозами і претензіями щодо заборгованості третіх осіб, які залишили банку номер телефону іншої людини. Як правило, клієнти здивовані тим, що хтось без попередньої угоди використовував їх номери телефонів.
На другому місці стоїть відмова банку в наданні нового кредиту своїм зразковим клієнтам. Також люди скаржилися на зникнення грошей з рахунків, пеню, яка може нараховуватися на вже закриту карту. І ще на багато-багато іншого.
Як і Укрексімбанку, Райффайзен Банку Аваль в цьому місяці не вдалося зібрати великий врожай відгуків. Клієнти поскаржилися на те, що закривши картковий рахунок у банку, потім дізнавалися про утворився борг за обслуговування закритою карти, а також – на збої в роботі програмного забезпечення відділень.
Мабуть, проблемне закриття рахунку – тренд цього сезону. «Закрив рахунок. Через два місяці дзвонять і кажуть: Ходіть та оплатіть обслуговування рахунків, так як вони не закриті », – скаржиться клієнт Ощадбанку Росії .
У Укрсоцбанку клієнти критикують систему поповнення кредитних карт. «На другий рік кредитування хотів дізнатися, якими тепер гранично точно будуть наші платежі по місяцях, виявляється, я повинен заплатити банку 60 грн. за підготовку і роздруківку таких відомостей, – ділитися Сергій з Одеси.
– Абсурд другий – поповнити кредитну картку (кредит та карта, відповідно, оформлені на дружину) я можу тільки при пред’явленні паспорта дружини. Абсурд третій – в цьому випадку мій платіж зросте на 1%, так як «операцію здійснює третя особа».
Клієнти ПУМБ а в основному налаштовані доброзичливо. «Виникали іноді проблеми з інтернет-банкінгом, але це тільки до півночі: видавало помилку введених логіна або пароля», – єдиний негативний момент, який можна було знайти на сторінці ПУМБ на порталі Banki.ua .

reiting_narodnuj_900x778.jpg.aspx

Тема освіти простроченого платежу за кредитом простежується і в Альфа-Банку. «Мій чоловік хотів покласти гроші на кредитну картку. Щоб уточнити, яку суму можна покласти, він подзвонив у колл-центр банку. Там йому сказала, що сума, що підлягає оплаті, складає 461 гривню 90 копійок.
Мій чоловік здійснив оплату через термінал Альфа-Банку – 480 гривень (мінус 10 гривень комісії), а наступного дня прийшло смс: «Сплатіть 473 гривні 36 копійок». Спочатку надають невірну інформацію, а потім ще й пеню нараховують », – скаржиться одна з наших читачок.
Також у клієнтів банку виникали проблеми з переказом грошей з карти класу Gold на іншу картку, із закриттям депозиту за допомогою системи My Alfa-Bank і невірної інформації, що стосується кредитної історії позичальника.
Клієнти ВТБ Банку скаржилися на поведінку співробітників банку і труднощі, що не дозволяють реструктуризувати кредит. «Я звернулася в банк, щоб якось врегулювати цю проблему (виникнення прострочення – авт.) і взяти відстрочку або зробити реструктуризацію боргу, але мені менеджер пояснила, щоб я вносила хоча б по 200 гривень на місяць, щоб був рух за рахунком, – розповідає жінка.
– Через півроку до мене додому приїхали як би зі Служби безпеки ВТБ і коректно попросили повернути борг за кредитом. А ще через 4 місяці мені прийшов лист з суду на суму вже 60547 гривень – повну вартість кредиту ».
Що ж, прострочені платежі виявилися найактуальнішою проблемою жовтня. Не менш активно обговорювалася також тема закриття рахунків з їх подальшим несанкціонованим існуванням. Але на нібито незакритий також нараховується пеня. Так що ці теми багато в чому перегукуються.
Будемо сподіватися, що банки докладуть максимум зусиль для того, щоб усунути існуючі неузгодженості :).

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

One Response to Відгуки про роботу банків, скарги та заяви.

  • Ліана says:

    Хочу поскаржитися на роботу Ощадбанку в м. Полонному Хмельницької області. центр альний офіс. Там є термінал платіжний . який вже днів 10 не працюе. точно не працюе. на запит – чому не працюе. відповідають. що не хватае потужності світла???? . Що . споживачів вважають за дурнів. яким потрібно вистояти чергу в касу довжелезну і заплатити за послуги банку через касу. Люди . в основному пенсіонери. змушені в страшенну спеку стояти в чергах до каси. бо майже завжди працюе тільки одна каса.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.