Цього року в Україні спостерігалося дві хвилі зростання попиту на автомобілі – на початку року перед введенням спецмита і в кінці літа перед введенням утилізаційного збору. Нововведення на ринку змінювали і переваги українців при виборі автомобіля.

Мода на люкс

shutterstock_145722695

За даними українського сайту з продажу б.у. і нових авто  минулого місяця частка «бюджетних» машин дешевше 17 тисяч доларів зменшилася в порівнянні з серпнем на 3% і склала 42,6% від загальної кількості куплених українцями легкових автомобілів. А ось продаж сегменту автомобілів вартістю від 17 до 35 тисяч доларів, навпаки, збільшилися на 3% і склали більше 42%. Показники ж класу «люкс» і «преміум» дорожче 35 тисяч доларів не змінилися – майже 15%.

«Через спецмита вартість авто об’ємом від 1 л. і до 2,2 л. дорівнює вартості більш об’ємних і дорогих авто. Виходить, що вигідно придбати Toyota з 2,5 л, ніж дволітровий автомобіль цієї ж марки », – пояснює генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олега Назаренка.

За минулі півроку українці стали не тільки «перебирати» технічними характеристиками автомобілів, а й змінили переваги у виборі моделей і класів автомобілів.

«Зараз на українському автомобільному ринку спостерігається цікава тенденція, яка стосується перерозподілу популярних типів кузовів. Якщо довгий час найпопулярнішими машинами з великим відривом за кількістю продажів були седани С-класу, то зараз їх підпирають седани В-класу і хетчбеки », – зазначив генеральний директор Peugeot Citroen Ukraine Серж Банзе.

За його словами, компактні седани демонструють зростання у порівнянні з минулим роком на рівні 20%, а хетчбеки і кроссовери додали 16%. Також суттєво зросли продажі дизельних машин. За вісім місяців поточного року частка дизелів у загальній масі проданих легкових авто складає 21,6% (26710 примірників).

Спадний тренд

shutterstock_110345132

За даними AUTO-Consulting, продажі нових легкових автомобілів в Україні у вересні 2013 року скоротилися більш ніж удвічі в порівнянні з серпнем, склавши 13 тис. машин. Експерти вважають, що законодавчі нововведення і надалі можуть чинити значний вплив на ринок.

«За підсумками 2013 обсяг ринку автомобілів в Україні складе 180 тис. машин. У 2012 році продажі нових легкових автомобілів в Україні склали 217,6 тис. авто », – прогнозує Олег Назаренко. Він додає, що якщо спецмито на іномарки, яка набула чинності в середині квітня, буде скасована, то в наступному році обсяг українського авторинку може досягти 210 тис. машин.

«Безумовно, чинний утилізаційний збір і проблеми пов’язані з його сплатою, які спостерігалися минулого місяця, негативно вплинули на ринок нових легкових автомобілів. Однак, всупереч прогнозам, зниження продажів виявилося менше. І пов’язано це в першу чергу з тим, що більшість дистриб’юторів поспішили запастися машинами на складах ще в серпні, до набрання чинності утилізаційного збору ».

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*