Існує думка, що однією свіжої ідеї і грошового капіталу цілком достатньо, щоб бізнес став успішним і приносив гроші. На практиці можна побачити, що безліч, на перший погляд, перспективних проектів спіткала невдача. У деяких випадках причинами провалу виявляються об’єктивні несприятливі фактори. Але більшість людей не усвідомлюють, що багато в чому відповідальність за бізнес лежить суто на них, і що їх помилки зіграли основну роль при невдачі. Ось список найбільш поширених помилок, які слід не повторювати.

1. Незадоволений клієнт

Часто в компаніях задоволеність клієнта стоїть не на перших рядах. Якщо клієнт незадоволений послугами, які ви йому надаєте, навряд чи він стане вашим постійним клієнтом. І навпаки, якщо клієнта повністю задовольнить якість послуг, він буде ними користуватися далі, і порадить їх друзям і близьким.

2. Відсутність реклами

Багато хто вважає, що тільки якості послуг буде цілком достатньо, для отримання компанією заповітних клієнтів. Досвід показує, що для більшості людей попросту немає можливості дізнатись про ваш бренд, а про якість тим більше. Для створення гарної реклами не завжди потрібні великі гроші. Є багато варіантів, як розкрутити свою компанію. Наприклад, активно задіяти сарафанне радіо, або активно розкручувати свою марку в соціальних мережах. А найкраще покаже всі переваги вашої компанії – це свій сайт.

3. Обмеженість в ідеях

Ніколи не варто нехтувати новими ідеями. Навколишній світ постійно вдосконалюється, відповідно розвиватись повинна і компанія. Свіжі ідеї завжди будуть корисні вашому бізнесу. Перше, що необхідно – це широкі погляди на споживані вами ресурси. Наприклад, вибір економних пропозицій для комунікацій або використання оптимального пакету програмного забезпечення. Головне – креативність і гнучкість ведення власної справи. Будь яка світла ідея варта того, щоб застосувати її в бізнесі.

4. Співробітники

Одним з найбільш важливих факторів в успіху компанії є кадри. Якщо ви візьмете кращих фахівців, то незабаром і компанія піде вгору. Не варто на себе брати виконання того функціоналу, в якому ви не професіонал. Довіривши обов’язки кращому спеціалісту, ви зможете займатись першорядними питаннями. Хороший спеціаліст зможе краще вас побудувати роботу в своєму напрямку. А якщо немає можливості взяти на роботу штатного професіонала, можна розглянути альтернативні варіанти. Наприклад, багато аутсорсингових компаній пропонують якісну допомогу за помірні гроші.

clip_image001

5. Організованість

Одним з головних критеріїв ефективної роботи бізнесу є злагоджена робота персоналу. Кожен член вашої команди має виконувати виключно свої функції. Наприклад, програміст не повинен відволікатися на непрофільні питання, так само як і оператор колл центру має бути зосереджений на своїй роботі. Відсутність організованої роботи призводить до неуважності персоналу і, відповідно, падає продуктивність цілої компанії. Тому важливо побудувати ефективний план роботи компанії, який допоможе автоматизувати діяльність всієї компанії.

6. Зайві витрати

Важливо не витрачати прибуток компанії на особисті потреби. Необхідно розуміти, що новий автомобіль не принесе вам таку користь, як внесок у власну справу. Щоб не виникало бажання витратити зароблені гроші, необхідно створити окрему скарбничку, і всі заощадження звідти направляти на розвиток бізнесу.

7. Оформлення ПП

Офіційне оформлення свого бізнесу часто не грає на руку. Краще почекати, поки бізнес почне приносити прибуток.

8. Чи не опускати руки

Мабуть найважливіше – це завзятість. Багато починаючих підприємців не вміють справлятись з невдачами, які супроводжують будь-який бізнес. Слід усвідомити, що в бізнесі, як і в житті, без труднощів не буває. І чим краще Ви будете з ними справлятись, тим міцніше і успішніше стане ваша компанія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*