Для більшості українців покупка побутової техніки, гаджетів або меблів в інтернет-магазинах вже стала звичною справою. Складніше доводиться з продуктовими закупівлями: все-таки самостійний похід в магазин гарантовано дозволяє вибрати продукти першої свіжості і кращого товарного вигляду. Тим не менше, кількість українців, які закуповують продукти харчування в інтернеті неухильно зростає. Якими темпами це відбувається, і що приваблює в таких закупівлях українців.

All inclusive

Поза всяких сумнівів продуктовий онлайн-замовлення – це, перш за все, величезна економія часу, настільки актуальна для жителів українських мегаполісів. Похід в традиційний магазин пов’язаний не тільки c втратою часу на дорогу, а й часто простоєм в черзі. У той же час інтернет-магазини представляють послугу доставки продуктів харчування та готових страв у будь-яку точку міста.

«Клієнту не потрібно замислюватися, наскільки далеко від нього знаходиться улюблений магазин. Якщо мені подобається товар у Метро, ​​то будучи жителем Виноградаря, я спокійно замовляю собі звідти доставку, хоча до найближчого супермаркету цієї мережі від мене добиратися близько години ».

Другою перевагою є економія грошей. І справа не в тому, що самі продукти обійдуться дешевше. Просто, замовляючи продукти в інтернеті, покупець має більше часу для усвідомленого вибору, і у нього менше спокуси для так званих емоційних чи імпульсивних покупок, які так bigхарактерні для походів в оффлайн магазин.

«Купуючи продукти онлайн, ви придбаєте тільки ті товари, в яких потребуєте. Тоді як у традиційному супермаркеті фактор спонтанних покупок збільшує чек клієнта на 10-20% », – уточнює засновник онлайн супермаркету Аmbar.ua Олександр романея. Додатковою зручністю, додає він, є відсутність необхідності возитися з важкими пакетами: занос товарів на поверх безкоштовний навіть за відсутності ліфта.

Їсти подано

Замовляти в онлайні потрібно завчасно. Термін доставки не така тривалий, як у випадку з побутовою технікою (два або три дні), але якщо продукти харчування будуть потрібні терміново, то за експрес-доставку доведеться переплатити. У середньому ж вартість доставки по Києву становить близько 30 грн, хоча деякі магазини заявляють безкоштовну послугу кур’єра (як правило, якщо досягається певна сума замовлення). Заощадити на доставці також можна, об’єднавшись з сусідами.

«У нас замовлення приймаються щодня і обробляються з 9.00 до 18.00, доставка продуктів здійснюється до 19.00. Замовлення, оформлені до 15.00, доставляються того ж дня. Якщо замовлення надійшло пізніше, він буде оброблений і доставлений на наступний робочий день », – відзначає менеджер інтернет-магазину Чумацький шлях Яна Шуть.

Втім, умови щодо термінів доставки різняться від магазину до магазину. Онлайн доставку можна оформляти цілодобово, за телефоном – тільки в години роботи операторів – з 9 до 22 години, без вихідних. Якщо замовник хоче отримати свої продукти сьогодні, замовлення має бути оформлений до 17.00 поточного дня.

Розрахуватися за продукти можна як у готівковій, так і безготівковій формі. Наприклад, розрахунок з експедитором кредитною карткою після отримання товару можливий за допомогою портативного терміналу.

Усі в мережу

Оператори ринку свої амбіції і перспективи підтверджують статистикою. Кількість зроблених замовлень в 2010 році, у порівнянні з 2011 роком зросла на половину, а кількість замовлень 2011 року, у порівнянні з 2012 – удвічі. Як бачите, цифри говорять самі за себе.

І хоча поки кількість клієнтів продуктових онлайн-магазинів вимірюється тільки тисячами, проте компанії впевнені, що рахунок скоро піде на десятки, а потім і сотні тисяч людей. «Наша клієнтська база вже нараховує більше 30000 користувачів, і це тільки початок, з кожним днем ​​нових клієнтів все більше».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*