Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Антирейтинг страховиків склав Нацкомфінпослуг. База для розрахунків – скарги на страхові компанії, отримані комісією в січні-серпні 2016 року.

Нацкомфінпослуг підрахував скарги і звернення клієнтів страхових компаній. З початку року до 26 вересня незадоволені громадяни і компанії зверталися до комісії 3572 рази. Результат цих звернень – 312 актів (в кожному фіксується від одного до 25 порушень) і 279 рішень. У грошах – додаткові виплати скаржникам на суму понад 70 млн гривень. Платять краще. За весь 2015 рік після скарг клієнти отримали додатково 68,6 млн гривень. 83% порушень пов’язано з «автоцивілкою».


Регулятор задоволений. За даними члена Нацкомфінпослуг Дениса Яструба, в цьому році звернень стало менше. І так – другий рік поспіль. У 2015 році в комісію скаржилися 5022 рази, в 2014 році – 8216. Яструб пояснює зниження числа скарг хорошою роботою комісії. Мовляв, комісія працює на випередження. «Ми подавали запити в СК по заборгованостях і на підставі цих даних починали працювати з компаніями, даючи рекомендації в тих чи інших справах, – пояснює Ястреб. – Таким чином, порушення виявлялись заздалегідь, клієнт навіть не встигав подати скаргу ».До того ж, з ринку виведені банкрути, визначений список проблемних компаній.

Допомагає не тільки очищення ринку від кептивних і схемних компаній. У страхових компаній стало менше клієнтів. «Найчастіше скаржаться на дії СК власники автомобілів, – говорить генеральний директор асоціації« Страховий бізнес »В’ячеслав Черняховський. – Кількість проданих полісів ОСАЦВ і КАСКО в 2014-2016 рр знизилась, тому закономірно, що і кількість скарг зменшилася ». Решта компанії дійсно стали платити краще. «З ринку були виведені одіозні компаній-неплатники, а що залишилися борються за клієнта і вважають за краще домовлятися з ним», – пояснює Черняховський.

Криза змусила страховиків переглянути свої підходи до виплат, але на ринку все ще залишаються компанії, які намагаються диктувати свої умови клієнтам, урізати розміри виплати і затягувати терміни. Саме на ці компанії скаржаться найбільше. Нацкомфінпослуг склала антирейтинг страхових компаній за скаргами за 8 місяців 2016 року. Найчастіше в комісію зверталися клієнти семи компаній. Ось список.

компанія

звернення

Скарги по суті

Виплати, млн гривень

Українська транспортна страхова компанія

276

248

3 563

СТ «Домінанта»

228

213

9 294

Українська охоронно-страхова компанія

161

152

9 271

НАСК « Оранта »

160

141

3 201

СК «Провідна»

89

74

2 245

Українська пожежно-страхова компанія

65

52

0,35

СК «Еталон»

62

52

1 128

всі СК

2593

2012

62,93

На що найчастіше скаржилися клієнти? Комісія підрахувала і це.

34%. Виплата без незалежної експертизи.

29%. Невиконання законодавчо встановлених термінів реакції на звернення клієнта.

16%. Відмова у виплаті.

9%. Несплата пені за затримку виплати.

7%. Порушення термінів виплати.

3%. Виплата за вирахуванням ПДВ.

2%. – Відмова у відшкодуванні вартості експертизи.

Джерело: Мінфін

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.