Подвійне списання коштів з рахунку – малоприємна ситуація. Що робити, якщо Ви розрахувалися в магазині, а з карти була списана подвійна сума? .
В операції списання коштів з рахунку в магазині або супермаркеті беруть участь три сторони: касир, банк-емітент (той, що видав вам карту) і банк-еквайєр (якому належать POS-термінали в магазині). Як стверджує начальник управління карткових продуктів UniCreditBank, відповідальність за ситуацію, коли з рахунку покупця була списана подвійна сума, лежить на банку-емітенті.
Але причиною подібної події можуть бути також технічні неполадки або шахрайські дії.
«Причин подвійного списання коштів по одній операції в торговельній точці може бути декілька: від проблем з телекомунікаціями або термінальним обладнанням до спроби шахрайства з боку касира.
– Однак фінансову відповідальність у цій ситуації завжди буде нести торговий заклад, адже за відсутності у нього підписаних клієнтом фіскальних чеків за обома списаннями, надлишково списані з клієнта кошти будуть стягнуті банком-еквайром з рахунку торговця в безумовному порядку ».
Вирішити виниклу проблему можна двома шляхами.
«Якщо клієнт одразу виявив факт подвійного списання, перебуваючи в магазині, йому необхідно негайно звернутися до касира / адміністратора

clip_image001

магазину з вимогою скасування надлишково здійсненої операції. У такому випадку зайво заблоковані кошти стануть доступні клієнту відразу після виконання касиром операції скасування повторного списання.

– Якщо ж клієнт тільки потім виявив факт подвійного списання коштів з його рахунку, то йому необхідно звернутися до свого банку з відповідною заявою. На підставі такого звернення банк – емітент почне процедуру оскарження операції відповідно до правил платіжних систем, результатом якого буде повернення на рахунок клієнта зайво списаних коштів. Як правило, така процедура займає до двох тижнів ».

Для того щоб повернути списані помилково кошти, потрібно обов’язково зберегти чеки.
Клієнт повинен звернутися у відділення банку-емітента із заявою про подвійне списання. Клієнт повинен мати з собою паспорт, чеки про здійснені операції. Стандартне оспорювання операції займає від 45 днів.
Якщо зреагувати на касову помилку вчасно, повернути свої гроші можна в той же день. Якщо ж смс-повідомлення про подвійне списання прийде вам тоді, коли ви вже будете за межами супермаркету чи магазину, процес може затягнутися навіть на місяць і більше.

Джерело: www.banki.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*