З допомогою кобрендингу можна ефективно залучати клієнтів. Кобрендинг являє собою симбіоз банку та торгівельної організації, наприклад, мережі супермаркетів. На перший погляд така співпраця може здатися невигідною для кредитної установи, але насправді, завдяки спільному проекту вдається утримувати клієнтів, а значить, і заробити на них. Теоретично схема виглядає наступним чином: покупець з картою в кишені заходить у супермаркет, спеціальні датчики реагують на неї і ідентифікують клієнта. Продавці одразу ж отримують інформацію про минулі покупки відвідувача. Це дозволяє їм пропонувати лише ті продукти, які людина надає перевагу. Йому завжди підкажуть, якщо з’явилося щось нове з того, що він любить, збільшать відсоток знижки, якщо сума його покупок досягла певного рівня. Навряд чи знайдеться людина, яка відмовиться від такого якісного обслуговування.

На жаль, всі подібні проекти, в яких брали участь десятки банків України, вже закрилися. Навіть великі учасники виявилися не в змозі нести такі високі витрати. Щоб система працювала ефективно, необхідно вкладати мільйони гривень. І тоді у банку з’явиться одночасно кілька джерел доходу: високі обороти, так як клієнт розплачується за їх карті в партнерській торговельній мережі, відсотки від кредитування, які зазвичай вище середніх, і нарешті, таким чином можна знаходити нових клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*