Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Мета діяльності кожного банку – отримання прибутку та збільшення обсягів грошових потоків. На реалізацію даної мети щодня працюють працівники безлічі відділів і груп, які розробляють і впроваджують нові банківські продукти, привертають і спілкуються з потенційними клієнтами і т.д.

Сірим кардиналом в цій злагодженій структурі є служба безпеки банку (СБ). Їх можливості та повноваження практично безмежні і охоплюють всі сфери діяльності установи. Фахівці СБ беруть участь у підборі кадрів та управлінні ними, забезпечують інформаційну безпеку, здійснюють охорону цінностей та об’єктів, але сама складна і трудомістка робота здійснюється в сфері кредитування.

Звертаючись до банку для отримання кредиту, клієнт спілкується з кредитним інспектором і не підозрює, що вже з цього моменту він під пильною увагою служби безпеки, не залежно від того, яку суму і на які цілі він хоче взяти.

Першим етапом роботи фахівців підрозділу є перевірка достовірності наданих потенційним позичальником документів і відомостей. Вже на article483даному етапі можна виявити і запобігти шахрайству. Збір та перевірка даних проводиться у всіх напрямках.

Служба безпеки має доступ до баз, в яких можна дізнатися про роботодавця, особливо цікавить інформація про можливе банкрутство підприємства, рівні зарплат, розрахунки по податках, зборах і рахунках постачальників. Потім перевіряється безпосередньо позичальник. На підставі даних пенсійного фонду перевіряється достовірність вказаного в анкеті доходу та займаної посади. За спеціальним баз перевіряється, чи не було у потенційного позичальника або членів його сім’ї проблем із законом (протоколи адміністративних порушень, судимість і т.д.).

Другий етап оцінки позичальника – це перевірка кредитної історії. Для початку аналізується інформація свого банку і тільки потім надсилається запит в бюро кредитних історій, де збирається інформація зі всіх кредитних організацій. До уваги береться не тільки дані про клієнта, як про позичальника (своєчасність оплати за кредитним договором), але і його сумлінність і відповідальність в якості созаемщика або поручителя. До речі, працівники служби безпеки використовують не тільки офіційні джерела отримання інформації, але і неформальні, в ролі яких може бути взаємодія з колегами з інших банків і державних установ, таких як ГИБДД, податкова служба, виконавча служба і т.д. Такий спосіб дозволяє отримати більш повну інформацію в більш стислі терміни.

Так само, дані про позичальника і його роботодавця можуть бути взяті з мережі інтернет, соціальних мереж та ЗМІ.

Дані, які збирає СБ банку не просто вивчається, вона зіставляється з даними, які вказав потенційний позичальник при заповненні анкети та заявки на отримання кредиту.

Якщо вся інформація підтвердилася і клієнт визнаний "надійним", то робота підрозділу закінчується, і подальша робота з надання кредиту проводиться без їх участі. Роботу по виданих кредитах служба безпеки банку не проводить, тільки якщо немає заставного майна, на перевірку якого її представники виїжджають з кредитним експертом. Так само, СБ підключається до роботи якщо виникло прострочення платежу: тоді працівники служби збирають і аналізують інформацію про причини неоплати, а так само ведуть переговори з клієнтом та збирають інформацію про майно позичальника, з метою його подальшого відчуження (реалізації) в судовому порядку.

Якщо ж на кожному з етапів буде виявлений факт шахрайства з боку клієнта, інспектор СБ має право звернутися до правоохоронних органів або суду.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.