Історія капіталізму говорить про те, що малий бізнес завжди був і продовжує залишатися фундаментом повного благополуччя, а також матеріального процвітання найрозвиненіших країн Європи і Америки. У зв’язку з цим, Росія не є якимось винятком із загальних правил. У цій країні малий бізнес дуже повільно, але при цьому впевнено продовжує завойовувати свої позиції в повній структурі сучасної економіки.

Слід визнати той факт, що якогось точного визначення малого бізнесу не існує до цих пір.

Число зайнятих на виробництві або ж у компанії людей є найточнішим критерієм у складеній бізнес-класифікації. Наприклад, в тому випадку, якщо на фірмі трудяться близько 500 чоловік, то мова в основному йде про великий бізнес. У тому випадку, коли в компанії працюють 100 – 500 співробітників, то це відповідно підприємство вже потрібно відносити до середнього бізнесу. І, нарешті, число менше 100 чоловік – це прямий показник малого бізнесу.

Підприємець, який вирішив відкрити власну справу – бізнес, це робить не заради забави, а, звичайно ж, заради того, щоб заробити гроші. Але, для того, щоб створити навіть досить малу фірму, потрібні інвестиції. Хтось застосовує власні гроші, а хтось просто бере їх у борг. Одні в борг беруть виключно у приватних осіб, а другі – у банків. Не випадково ж, що тема банківського кредитування в області малого бізнесу продовжує залишатися найпопулярнішою та обговорюваної практично на всіх рівнях, як у звичайних банківських колах, так і серед безлічі підприємців.

З одного боку, банкіри, згідно рекламним обіцянкам, готові дати представникам малого бізнесу великі кредити на найвигідніших на сьогодні умовах. А з другої сторони, від обіцянок до безпосереднього отримання конкретних грошей багатьом підприємцям доводиться проробляти досить довгий і не зовсім вже легкий шлях.

З початку минулого року обсяг кредитування всього малого бізнесу зміг збільшиться на 17%, що, звичайно ж, є досить позитивною тенденцією. puti_razvitiya_malogo_biznessa-300x221Але зараз отримати простий банківський кредит для окремого малого підприємства не так вже й просто, як може все це здатися на самий перший погляд. У чому саме полягає причина такої проблеми розібратися не так вже й просто, так як у кожної з двох сторін є власна правда, а також претензії до опонента у даному досить складному фінансовому справі.

Згідно думку банкірів – це недостатня юридична та економічна грамотність багатьох підприємців, повна відсутність масштабної реальної державної підтримки всього малого бізнесу, непрозорість сьогоднішнього малого бізнесу, досить високі ризики абсолютно неповернених кредитів і, звичайно ж, повна відсутність безлічі ліквідних застав. Бізнесмени ж стали дорікати банкірів у створенні досить жорстких умов для отримання кредитів, дуже тривалих строків розгляду поданих заявок, досить високої вартості кредитів і, звичайно ж, неможливості одержати окремий кредит на створення так званого бізнесу «з нуля». Як видно, треба суттєво підвищувати довіру між підприємствами та банками.

Але, зараз на ринку банківського кредитування вже абсолютно не та реальність, яка була 10 років тому. Вона вселяє певний оптимізм. Схема сьогоднішнього кредитування досить радикально відрізняються від тієї, коли ціна позик для малого та середнього бізнесу доходила приблизно до 200% річних у рублях. Зараз, представники малого бізнесу сміливо можуть сподіватися на кредит ціною 20-24% річних. Правда, його повне отримання можливо лише на окремих умовах. Для цього позичальник обов’язково повинен мати власних надійних поручителів або ж прийнятний для окремого банку заставу у вигляді особливої ​​нерухомості, автотранспорту або підприємства, що перебуває у власності позичальника.

Згідно практиці малого бізнесу, великий пріоритет в отриманні кредиту мають компанії та фірми, які працюють у сферах будівництва, транспорту і харчування. У тому випадку, якщо бізнес прямо не відноситься до всіх перерахованих вище напрямками, а, наприклад, займається просуванням якихось посередницьких послуг або безпосередньо задіяний в інших областях, які не пов’язані з виробництвом якихось товарів, то його власник, обов’язково зіткнеться з певними труднощами у встановлених банківських кабінетах.

Для того, щоб змінити ставлення до себе з боку банків та, звичайно ж, отримати якийсь зелене світло, що дає прекрасний прохід в кредитний світ, необхідно обов’язково зважитися на зміни.

Існує всього 2 способи, які в повній мірі можуть вирішити дану проблему. Можна вибрати лише один з них, а можна використовувати два. В останньому ж випадку буде забезпечений повний подвійний ефект. Перший спосіб полягає у перегляді власної діяльності та привнесення в неї тільки одного із пріоритетних напрямків, на яке найохочіше виділяються кредити. Другий же спосіб набагато важче, але в союзі з першим способом є найбільш перспективніший. Він передбачає не тільки лише повну модернізацію в діяльності окремого підприємства, але також і зміни в управлінні, в основу якого закладена абсолютно нова філософія сучасних прозорих взаємовідносин у фінансово-економічній сфері. Такі реформи безпосередньо виведуть малий бізнес на абсолютно новий виток розвитку. Втрачаючи свої гроші на білі податки і зарплати, підприємство буде набирати спеціальні соціальні окуляри, тим самим, істотно підвищуючи власний імідж, а також авторитет в очах всього банківського співтовариства.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*