Скіммінг, фішинг і інші види шахрайства активно розвиваються в Україні. Що робити, якщо ви стали жертвою шахрайських дій і позбулися своїх грошей, і чи повернуть вам вкрадені кошти.
Як відзначають експерти, в 2013 році посилювались 2 основні тенденції: розкрадання грошей в системах Інтернет-банкінгу у компаній і, так званий скімінг – копіювання даних магнітної смуги платіжної картки та ПІН-коду до неї за допомогою мікро-камер.
 Слід зазначити, що розкрадання грошей в Інтернет-банкінгу супроводжуються тривалими і потужними DDoS атаками на кілька днів для приховування слідів розкрадання грошей, які зупиняють діяльність банків, всіх клієнтів, а отже гальмують і економіку – це явище можна назвати навіть епідемією і націлональной проблемою.
У зв’язку зі збільшенням числа Інтернет-магазинів, звичайно ж, починає рости і Інтернет-шахрайство – фішинг. Також з’явилася нова тенденція – це пограбування банкоматів, які вчиняються, в основному, практично наступного дня після завантаження банкоматів грошима, і частіше проявляються там, де банкомати не підключені до сигналізації, а грошові кошти в банкоматах тільки страхуються.

skiming_500x289.jpg.aspx

Як же діяти клієнту, якщо він став жертвою шахрайських дій? «У першу чергу потрібно подзвонити в банк і заблокувати карту. Підійти до відділення міліції та написати заяву, про протиправні дії (чим швидше, тим краще). Підійти до відділення банку і написати заяву », – рекомендують експерти управління моніторингу клієнтських операцій UniCreditBank .
«Як тільки стало відомо про операції, які клієнт не проводив – якомога більш оперативно необхідно звернутися до Контакт-центру банку і заблокувати карту для запобігання подальшого шахрайства. Для цього: 1) до карти повинна бути обов’язково підключена послуга SMS-банкінгу (StarSMS) і 2) телефон Контакт-центру повинен бути заздалегідь записаний в телефонній книзі телефону. Це простий і ефективний інструмент, але як правило не виконується клієнтами, – коментує прес-служба УкрСиббанку BNP Paribas Group.
– Також, якщо до карти підключений SMS-банкінг, то карту можна заблокувати шляхом відправки SMS-повідомлення. Далі при першій можливості провести треба операцію (будь-яку, наприклад, перегляд балансу) у найближчому банкоматі по карті, яка знаходиться у клієнта на руках, для підтвердження місцезнаходження клієнта. Потім потрібно написати заяву на оспорювання операцій в банк. Зробити це можна в будь-якому відділенні ».
Кожен окремий випадок ретельно розслідується банком і МВС. А після проведеного розслідування питання виноситься на Правління банку, де і приймається рішення.

fishing_500x347.jpg.aspx

Оспорювання шахрайських дій може зайняти від декількох днів до одного року і свої гроші клієнт все ж може повернути.
 «Зазвичай розгляд претензій може бути від 2-х тижнів до року, а то і більше (Pre-Arbitration Case Arbitration Case), після певних операцій з повернення коштів, клієнту необхідно почекати ще 45 днів (регламент банку), якщо кошти будуть не опроцесовані, тоді їх зарахують на рахунок клієнта.
– Кошти можна повернути, якщо операція не здійснювалась з введенням ПІН коду. В іншому випадку, при розголошенні інформації про ПІН код, кошти не повертаються і не відшкодовуються на рахунок клієнта ».

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

3 Responses to Шахрайство з картами, як вирішується

  • Наталія says:

    Доброго вечора!!!сьогодні стала жертвою шахрайства з моєї зарплатної карти зняли методом шахрайства 1500грн. хоч карточка була в моїх руках в цей момент на іншому кінці міста злодій знімали гроші ….я відразу подзвонила і заблокувала карту… …я ніколи не довіряла банкам …після прочитаних ваших правил я розумію що ,якщо я напишу всі заяви то 《можливо》 отримаю гроші до року часу….але вони мені потрібні найближчим часом…я дуже розчарована вашою системою …більше ніколи не хочу обслуговуватись в вашому банку!!!і всім не буду вас рекомендувати…можу сказати один висновок банкам довіряти і тримати гроші на картах не рекомендую нікому!!!

    • admin says:

      Розумію Ваш розпач, проте без банків на сьогодні повністю обійтись буде дуже важко. Знання правил безпеки при користуванні кредитними картками може значно знизити ризик шахрайства.

  • Олександр says:

    Доброго дня,звуть мене Саша!
    Сьогодні трапилась аналогічна ситуація зі мною! Я попав особисто під це шахрайство!
    Розкажу як було все: розмістив я дві дні тому на сайт оголошення про продаж шкафа, і мені уже на слідуючий день дзвонять та кажуть що начебто його звати Дмитро та він зацікавленим моїм товаром , потім він каже мені потрібно номер вашої карточки і я тоді вам перешлю кошти на неї . Не обдумуючи я подзвонив другу і йому все розказав , а сам сказав що при мені не було карточки тому мені треба іти додому і там взяти , я прийшов додому дав номер карточки , він в терміналі набрав номер карточки та там показалась вся інформація про мене, потім він дзвоне своєму напарнику шахраю повідомляє йому моє імя та фамілію щоб той міг представитись працівником банку і щоб в мене не виникло підозр про те що це шаїраї! Я взяв в дома карточку та пфшов до найближчого банкомату ПРИВАТ БАНКУ був не далеко від мене ! приношу карточку і мені уже з номера укр телекомку UTEL дзовнить начебто дійсний працівник банку і каже що цей транзит не можу буде здійснений так як треба там налаштувати операція “золота корона”( про неї я взагалі не знав а коли усвідомив що це було шахрайство в приват Банку сказали що немає різниці , якщо є номер карточки то ніякі операціїробити не потрібно, так я і попався на гачок) при тому що він вказував що мені робити для тго щоб збити мене з толку і просто вказува вщо і як мені робити! Так він мені вказує що ось на мобільний номер вам потрібно вислати переказ і тоді у вас будуть кошти на карточкі , ну я наївно повірив та повівся і він мене обвів круг пальця за 5 хв не було коштів на моїй карточкі і все тоді він уже не брав трубки і так далі, а виявилось він нічого не висилав і просто сказав візьміть іншу картку для того щоб можна було підключити ту операціюну короче иак маніпулював мною що я був в трансі і всі кошти тоді були переслані на якись мобілний номер!!! Люди не довіряйте не розказуйте ні кому ні при яких обставинах будь яку інформацію яка стосується вашої карточки!! такі шахраї їх треба ловити та руки повідбивати!!!!!!! СТЕРЕЖІТЬСЯ!! Люди НЕ СЛіДУЙТЕ маніпуляціям цих шахраїв , будьте обачнішими ніж я !! Я вас застерігаю ніколи не ставайте на мої граблі!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*