Доброго дня, шановні читачі. Сьогодні з нами ділиться своїми враженнями Олена, регулярно бере участь у наших обговореннях. І піднімає вона дуже важливу тему для багатьох з нас, що стосується небажаних дзвінків з банку з приводу заборгованості, що утворилася. Всі думки вірні і в більшості випадків допомагають у «розборках» із банками відстояти наше право на душевний спокій.

Отже, що ж можна зробити, якщо дзвонять з банку. Читаємо відповідь Олени:

145 Одне з “хворих” питань для багатьох полягає в тому, що все таємне в один момент може стати небажаним явним. Коли ми беремо кредит або позику, то збираємося чесно і справно платити, не думаючи, що наше фінансове становище може стати гірше. Або деколи, взагалі опинитися зведеним до нуля. До того моменту, поки ми платимо, банки мовчать. (Не рахуючи випадків, коли хтось вирішить незаконним шляхом заробити і вимагати борг, якого немає).

Так от. Коли настає криза і платити стає нічим, банки починають діставати дзвінками, змушуючи нас кожен раз повторювати “побиту” інформацію, давати обіцянки і лякати, що за невиконання обіцянки нам загрожує тюремне ув’язнення від 5 до 10 років. Це, звичайно, брехня. І добре, якщо вони дзвонять тільки самим боржникам. А що робити, якщо один раз людина не підняла трубку? Не зміг, не почув дзвінок, був зайнятий … Тут вже кожен банк робить, як вважає за потрібне. Деякі продовжують наполегливо дзвонити боржникові, поки він не відповість, а деякі не обтяжують себе додзвонився боржнику і починають дзвонити по всіх наявних під рукою номерам.

А ми знаємо, що дзвонити їм є, куди. При оформленні заявки на кредит, нас змушують надавати номери контактних осіб, в тому числі стаціонарні телефони. Залякуючи тим, що інакше в кредиті буде відмовлено. Доводиться називати номери. І не обов’язково свій домашній. Його часто насправді просто немає. Можна родичів, друзів, робочий.

145.1 Після того, як наполегливий банк, що поставив мету дістати боржника, що не додзвонився йому один раз, він починає дзвонити всім!!!! Знахабніли вже до того, що після першого прострочення по платежу, починають діставати всіх. При цьому поширюючи про Вас всю інформацію. Аж до номера Вашого договору, суми заборгованості та дати оформлення Вами кредиту. І підносять їм це у формі: “Передай, будь ласка …” А вже все про Вас розповіли. Після цього “добродушного і жалісливого” “передайте”, на роботі на Вас починають дивитися “боком”, шепотітися по кутах,  родичі влаштовують скандали, а друзі докоряють, що вказали їх номера при оформленні заявки.

Виходить так, що нарівні з муками совісті через прострочення, тиск з банків і страшилками, додаються ще напади з боку оточення. Порушуючи закони і правила етичної поведінки, банки влаштовують божевільню. Самі при цьому виглядають безглуздо і Вас підставляють. Я не говорю зараз про тих, хто брав кредит і спочатку платити не збирався, убезпечивши себе від подібних ситуацій, а кажу про тих, хто потрапив у подібну халепу не по своїй волі і злому наміру. Що в такій ситуації робити? Відключати у родичів домашні телефони, блокувати їх номери, купуючи їм нові сім-карти, бігати на роботі, скаржачись, які банки погані або взагалі говорити, що банк помилився номером??? Це не завжди вийде зробити.

Можливий інший варіант. Особливо це допоможе, якщо прострочення не запущені і знаходяться на ранній стадії. При перших же проявах такий ДОБРОТИ з боку банківських працівників, потрібно при відповіді на їх дзвінок Вам, не відповідати на їхні запитання про прострочення, не звинувачувати себе і не виставляти дурнем, а брати ініціативу в розмові в свої руки. Пред’явіть їм, що хтось із їхніх колег почав обдзвонювати Ваше оточення і розголошувати Вашу особисту інформацію, хоча це незаконно, і Ви вправі на них за це заявити в певні інстанції.

Доходить часом до смішного. Вони знають, що порушують Ваші права такими діями. І вже вони починають перед Вами виправдовуватися і давати обіцянки, що більше туди дзвонити не будуть. Все залежить від Вашого настрою та впевненості при розмові з ними. Працівникові банку можна заявити про те, що родичі і колеги погано і бурхливо реагують на їхні дзвінки і що співробітник при такому розкладі зобов’язаний зробити “позначку” про некоректної реакції і щоб більше третім особам не дзвонили.

Ще один спосіб убезпечити себе від їх свавілля. Всі знають, що найкращий спосіб захисту – це напад. Не чекайте, коли прийдуть до Вас. Робіть крок першими і йдіть в банк самі. Якщо у Вас насправді реальна причина, по якій Ви перестали вносити платежі по кредиту, та ще й з величезними відсотками, (урізали зарплату, скоротили, звільнили, Ви стоїте в Центрі зайнятості, виникли проблеми зі здоров’ям), то не бійтеся про це заявити банку.

Збирайте всі необхідні документи (2 ПДФО з маленькою зарплатою, довідку з Центру зайнятості, медичні довідки і так далі) і несіть весь цей пакет документів кредитору. У банку просить (або вимагайте, якщо не виходить по-хорошому) бланк заяви, у якому Ви напишіть вашу ситуацію. Прикладіть до заяви Ваші доказові документи і направите все це на розгляд до Ради банку.

Розгляд проходить протягом місяця. Успіх рішення на Вашу користь залежатиме від документів, які Ви докладете до заяви. У висновку хочу сказати, що найголовніше – не ховатися від банків. Якщо Ви не йдете з ними на контакт, то банк буде вважати, що Ви просто ухиляєтеся від платежів і буде думати, що має право тиснути на Вас і грубіянити Вам.

У договорі з банком є пункт, в якому прописано, що якщо у Вас змінилася контактна інформація, особисті дані або місце проживання, то Ви зобов’язані повідомити банк про це в 10-денний термін. Так давайте нашу складну фінансову ситуацію теж включимо в поняття змінених особистих даних і поставимо в курс про це банк. Так як інформація про доходи при оформленні заявки на кредит теж входить до списку питань.

Також, як Ви могли змінити місце проживання, також могла змінитися інформація про доходи. При оформленні доходи були одні, а на даний момент стали іншими. Якщо прострочення вже великі і набігла пристойна сума, теж можете йти в банк з довідками і написати в заяві, що Ви не звернулися відразу, так як чесно весь цей час намагалися вирішити фінансове питання але, на жаль, не вийшло. Якщо зробите крок першими, то Ви забезпечите себе від небажаних дзвінків і нападів з боку навіть не банку, а його працівників, які діють в основному виходячи зі свого настрою і невиправданої значущості.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*