Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Банки, що піклуються про своїх клієнтів, використовують самий зручний та оперативний спосіб сповіщення про транзакції з рахунку клієнтів смс повідомлення. Решта використовують менш витратні для себе засоби – сповіщення по електронній пошті або повідомлення в особистому кабінеті на сайті банку.

Який би спосіб не вибрав ваш банк та Ви, стежити за оповіщеннями слід уважно, адже коли справа стосується шахрайських операцій, буквально кожна хвилина може зіграти вам на руку або позбавити шансів на повернення викраденої суми.

Потрібно мати на увазі, що шахрайством є будь транзакція з Вашою карткою, здійснювана не вами. Існує кілька видів шахрайства:

  • Ваша картка викрадена або загублена і використовується без вашого дозволу.
  • Ви не отримали від емітента нову картку (або картку замість старої) і не знали про те, що вона потрапила в чужі руки, поки не отримаєте документи про транзакції, що не робили.
  • Ваша особиста інформація використовується іншою особою для подачі заяви на отримання картки. Цей тип шахрайства дуже важко розпізнати, якщо тільки банк-емітент не отримає скаргу від клієнта або ж рахунок незабаром після відкриття не підпадає під перевірку. Якщо ви не клієнт даного банку, ви можете не знати, що під вашим іменем хтось отримав картку, поки не звернетесь за кредитом і вам не буде відмовлено через погану кредитну історію.
  • Довідка про стан рахунку містить дані про транзакції, які ви не робили, це може означати, що в обігу перебуває підроблена картка з тим же номером, що й ваша.
  • Зловмисник з підробленими документами, представляючись власником картки, отримує контроль над рахунком, вимагаючи замінити картку по цьому ж рахунку. Зазвичай вимагають вислати картку за іншою адресою. Ви зазвичай дізнаєтеся про це, коли отримуєте довідку про стан рахунку, або коли рахунки перестають приходити на вашу адресу.
  • Ваша картка знаходиться у вас, але зловмисник здійснює операції, використовуючи номер картки, наприклад, замовляє товари поштою, телефоном або через інтернет.

Якщо ви опинились в будь-який з цих ситуацій, перше, що необхідно зробити – це звернутися в банк. За законом банк повинен компенсувати вам зниклі з карти гроші, якщо скарга на незаконну транзакцію надійшла протягом першої доби після списання коштів.

За словами заступника керівника з розвитку карткового бізнесу одного банку у випадку, якщо клієнт не заявив про спірну операції протягом доби, він може це зробити і пізніше. У будь-якому офісі банку можна написати претензійне звернення. Далі розгляд буде вироблено в порядку, встановленому банком. Термін відповіді клієнту на його звернення – 30 робочих днів (до 60 – при участі в операції іноземних банків-еквайрів). Для прояснення всієї ситуації банк може вимагати у клієнта додаткові документи та відомості.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.