Хороші оператори доставки беруть на себе відповідальність за збереження вантажу і цілісність його упаковки під час доставки до одержувача. Тому якщо посилка, яку Ви чекаєте, прийшла не повністю або загубилася, Вам варто оформити претензію, щоб отримати відповідну грошову або іншу компенсацію. Бланк і зразок складання претензії Вам повинні надати в тому відділенні, де Ви мали отримати посилку. У документі, крім іншого, вказується номер накладної, за якою відправлялася посилка, і сума претензії.
Швидше за все, Вам потрібно буде також надати документ, що підтверджує вартість відправлення (чек або завірену видаткову накладну). Якщо bigчастина Вашої посилки була загублена, необхідно скласти разом із співробітником компанії Акт прийому-передачі посилки, в якому фіксується факт втрати частини вантажу або його пошкодження. Це найкраще зробити безпосередньо в момент отримання посилки, тому що в противному випадку розгляд претензії буде утруднено.
Оформлена претензія, примірник Акту прийому-передачі та документ, що підтверджує вартість пошкодженого або загубленого вантажу, направляються у відділ по роботі з претензіями. Після відповідного службового розслідування, представники оператора доставки повинні зв’язатися з клієнтом і запропонувати компенсацію в рамках оціночної вартості вантажу.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*