Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Сплативши щомісячний внесок по кредиту, або будь-яку іншу послугу за допомогою терміналу клієнт розраховує на те, що гроші надійдуть до одержувача вчасно. Але що ж робити, якщо гроші «зависли» в повітрі?
Як стверджують банкіри, подібні ситуації виникають вкрай рідко. Однак вивчити алгоритм дій, які допоможуть якнайшвидше вирішити цю проблему, не завадить нікому. Це так само, як і у випадку з наявністю знань про надання першої медичної допомоги.
По-перше, обов’язково зберігайте чек по операції – він стане в нагоді для підтвердження проведення транзакції. Для тієї ж мети вельми до речі доведеться послуга СМС-банкінгу. Але навіть якщо чека та / або СМС немає, клієнтові все одно слід негайно звернутися за телефоном контакт-центру банку (він завжди зазначений на платіжній карті і на самому терміналі) і викласти суть проблеми .
Спеціаліст контакт-центру банку надасть всю інформацію про статус платежу і дасть рекомендації про подальші дії.
На підставі наданих клієнтом даних відбувається вирішення ситуації із зарахуванням коштів на кредитний або інший рахунок або ж з поверненням грошей платнику, – коментують у прес-службі УкрСиббанку BNP Paribas Group.

clip_image001

Іноді трапляється й так, що платіж проходить протягом декількох днів – банки завжди вказують максимальні терміни виконання транзакції, які потрібно приймати до уваги, якщо «дедлайн» платежу по кредиту вже близький.
Кожна операція поповнення рахунку, яка була здійснена за допомогою терміналу, відразу ж записується на сервері банку, хоча самі кошти надходять на рахунок клієнта не моментально.
Прийом платежу від клієнта через термінал побудований на протоколі технічної взаємодії в режимі реального часу. Через монітор терміналу банк відразу напряму спілкується з клієнтом в режимі он-лайн. А історія кожної такої операції в терміналі тут же записується на наш сервер.
Коли клієнт вводить свої дані в терміналі, в банк відразу ж приходить запит з цього клієнту, і проводиться його ідентифікація. Імовірність, що клієнт допустить помилку при введенні даних для ідентифікації, зводиться до нуля. Клієнти вводять відразу два ідентифікатора – і номер рахунку, і ІПН. За цими двома ідентифікаторами клієнт знаходиться в базі банку.
– Після ідентифікації банк по протоколу повертає клієнту відповідь – виводить суму його заборгованості перед банком. Клієнт розуміє, що це його рахунок, його сума – і немає ризику помилитися рахунком при внесенні платежу. Клієнт вносить кошти, і на успішно проведену операцію відправляється на монітор терміналу відповідь, що операція виконана успішно. Це означає, що історія цієї операції вже записана на сервері банку.

clip_image002

При цьому кошти на рахунок клієнта надходять не моментально. По завершенні операційної доби виконується звірка прийнятих платежів, зазначених у реєстрі, який готує термінальна мережа з історією операцій на сервері банку, записаної в режимі реального часу. Після цього банк очікує і зараховує покриття за прийняті платежі від термінальної мережі і лише тоді гроші зараховуються на рахунки клієнтів.
Як відзначає експерт, можливі технічні проблеми терміналу можуть виникнути в момент виконання платежу, наприклад в купюроприймачі зажувало купюру. У такому випадку клієнт телефонує на гарячу лінію термінальної мережі і з’ясовує, де він може отримати суму неуспішного платежу, або вирішує з оператором можливий варіант вирішення ситуації.
Доходять всі платежі, які вносять клієнти за допомогою терміналу. Менше ніж 0,1% від всіх платежів потребують додаткової перевірки через технічний збій або проблем зі зв’язком.
Якщо у Вас виникла проблема з проходженням платежу, засмучуватись не варто. Дотримуючись простих правил, ви легко і швидко зможете отримати свої гроші назад.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.