Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Якщо номер телефону потрапив в базу колекторів помилково (наприклад, помилка в документах, контактах і клієнт не брав кредит, або кредит оформили шахраї за документами клієнта або інші випадки), а колектори не бажають видаляти номер з бази – що можна зробити фігуранту помилкового боргу ?

Директор з операцій, член правління Platinum Bank  

Банки намагаються мінімізувати подібні випадки, використовуючи можливості смс перевірки номерів телефонів (тобто клієнтові потрібно підтвердити свій номер, назвавши унікальний код, який прийшов йому в смс). Якщо ж така ситуація все ж таки сталася – необхідно повідомити про неї співробітникові банку, для детальної перевірки.

Щодо випадків шахрайства необхідно звертатися до правоохоронних органів та надати в банк підтверджуючі документи про початок провадження у справі.

Адвокат, керівник дніпропетровського офісу ЮФ “Ільяшев і Партнери
 

У ситуації, коли номер телефону помилково потрапив в базу колекторів, необхідно, насамперед, з’ясувати дані компанії і скласти письмове звернення. У зверненні підтвердити приналежність телефонного номера особі, якій дзвонять.

Якщо дзвінки не припинилися, необхідно письмово вимагати у колекторів документи, що підтверджують отримання кредиту та перехід права вимоги боргу на колекторську компанію.

Далі, в залежності від ситуації, може послідувати звернення до правоохоронних органів на підставі ст. 222 Кримінального кодексу України (шахрайство з фінансовими ресурсами).

Директор департаменту стягнення кредитів ПУМБ
 

Якщо припустити, що контакти клієнта потрапили до «банківських» колекторів помилково, то клієнту слід письмово звернутися в банк з описом ситуації. Звернення клієнта буде оброблено і, в разі підтвердження відсутності зобов’язань перед банком, такого клієнта не турбуватимуть. Банк продовжить роботу в напрямку пошуку справжнього боржника для стягнення заборгованості.

Керуючий партнер АБ «АБГ
»

Спочатку, необхідно письмово повідомити колекторів про подібну ситуацію і зажадати, знову-таки письмово, виключити свої дані з бази. Якщо ж дзвінки не припиняються, листи і смс повідомлення продовжують надходити, варто звертатися як до правоохоронних органів, так і в суди за захистом своїх інтересів.

Джерело:
Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.