Кожен з власників банківських карт хоча б раз в житті прокручував подумки такий собі фільм жахів. Ось він підходить до банкомату, вставляє картку, набирає правильний ПІН, вводить необхідну суму грошей, але … Нічого не відбувається. Зовсім нічого!

Вимикається світло, ламається банкомат, на Землю прилітають інопланетяни. Не має значення, що саме стало причиною невидачі грошей. Людина просто їх не отримала. А ось з картки їх списали. Але такі випадки, на жаль, бувають і в реальності. Що ж робити тим, хто зіткнувся з такою ситуацією в реальності? Варто розглянути деякі варіанти нетактовної поведінки банкоматів і подальші дії клієнтів для повернення грошей.


Якщо банкомат був зламаний, але несправність ще не відремонтували, то він може працювати на введення купюр, але видачу не здійснює. При цьому при роботі з пластиковою карткою він точно також просить ввести пароль, висвічує баланс рахунку і навіть списує нібито зняті гроші. Тільки ось отримати в реальності їх у клієнта не вийде. Але в цьому випадку він зможе досить легко довести свою добропорядність і повернути гроші.

Набагато складніше буде вимагати кошти від банку, якщо несправність банкомату виражається в іншому. Наприклад, він досить сильно пригальмовує і видає гроші з затримкою. Наприклад, користувач виконав всі необхідні операції, гроші не отримав, постояв біля банкомату ще якийсь час, а після пішов. І десь через півгодини-годину програма в банкоматі заробила, він почала видавати купюри!

Якщо в цей час поруч з пристроєм буде хто-небудь перебувати, то він просто візьме гроші, система ж зарахує цей момент в якості отримання готівки користувачем карти. Клієнту пощастить, якщо поруч з банкоматом нікого не буде, в цьому випадку механізм спрацює в зворотну сторону, купюри через якийсь час знову опиняться всередині. Тому при виявленні проблем з банкоматом і невидачі грошей не варто далеко йти від цього місця.

Якщо є час, то можна почекати годину неподалік, паралельно додзвонюючись до технічної служби банку, щоб оповістити про ситуацію проблемі. Якщо ж гроші так і не були отримані, то слід починати процедуру повернення грошей.

У банку відразу ж нічим допомогти не зможуть, запропонують почекати приблизно добу, а тільки після цього звертатися в службу безпеки. Справа в тому, що дану невидачу грошей можуть виявити в результаті інкасації, після чого кошти відразу ж повернуть на рахунок. Але це буває можливим тільки в тому випадку, якщо купюри так і не були видані банкоматом. Якщо ж програма загальмувала та видала готівку вже після відходу кінцевого клієнта, то доведеться розбиратись далі.

Для цього буде потрібно написати типову заяву на повернення грошових коштів. Краще оформляти цей документ у знайомому відділенні банку, якщо клієнт часто проводить в ньому операції. Якщо ж ситуація сталася в іншому відділенні, то є сенс написати заяву і туди. Папір можна завантажити в мережі на сайті банківської організації та заповнити всі поля вдома. Необхідно буде вказати всі свої дані, час, в яке все і сталося, а також приблизно описати свої дії. Чим докладніше буде звіт, тим більше вірогідность повернення грошей. Так, їх іноді повертають.

Якщо ж ситуація сталася з пластиковою карткою будь-якого електронного платіжного сервісу, то слід писати заяву і в той банк, банкоматом якого довелося скористатися для зняття коштів, і в офіс самої електронної системи, щоб ці дві організації змогли визначити справжнього винуватця ситцації.

Клієнтів, які хочуть на цьому отримати додаткові гроші до дійсно отриманим з банкомату купюрам, варто засмутити. Цей трюк не пройде, оскільки кожен банкомат обладнаний спеціальною відеокамерою, яка записує всі дії клієнтів. Завдяки аналізу отриманого з неї відео і вдається зрозуміти картину події. Адже зазвичай банки перевіряють не тільки технічну складову своїх пристроїв, але і людський фактор. Наприклад, гроші могли взяти інші люди. Це теж зберігається в запису. В цьому випадку починається пошук злодіїв силами правоохоронних органів.

Якщо ж спілкування з банком ні до чого не привело, то слід писати заяву в поліцію, попередньо повідомивши про це банківських співробітників. Може, це змусить перевірити інформацію по даній справі ще ретельніше, після чого зниклі гроші відразу ж знайдуться. Чудеса ще трапляються!

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*