Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Якщо банкомат не повернув карту, перше що потрібно зробити – спробувати скасувати операцію, натиснувши кнопку «Cancel» (скасування). Якщо карта залишилася в банкоматі, ми рекомендуємо клієнтам зателефонувати до Контакт-центру банку-емітента картки, пояснити ситуацію і заблокувати карту. Необхідність блокування картки викликана тим, що банкомат через якийсь час може повернути карту, і вона стане доступна третім особам.

Для вирішення питання повернення картки, необхідно вказати номер факсу, на який банк-емітент, що випустив карту, зможе направити підтвердження для банку-еквайра (банку, який обслуговує банкомат) про те, що карта належить саме клієнту. Як правило, назва банку-еквайра, телефон, номер факсу та реквізити найближчого відділення вказані на лицьовій стороні банкомату.

bigЗа фактом вирішення питання повернення картки, з клієнтом зв’яжеться представник банку-емітента картки і проінформує, куди необхідно звернутися клієнту для отримання карти.

Після того, як клієнт отримає карту, її треба розблокувати, для цього достатньо звернутися до Контакт-центру банку-емітента.

Залежно від причини, по якій карта була вилучена банкоматом, карту можна не розблоковувати, а перевипустити. Банкомат може вилучити карту з кількох причин:

  • після третьої спроби введення некоректного ПІН коду.

  • закінчився термін дії картки,

  • карта має пошкодження,

  • технічний збій у роботі банкомату і т.д.

Клієнтам, які не знають ПІН код або закінчився термін дії картки, рекомендуємо перевипустити карту, звернувшись у банк-емітент.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.