1. Клієнту необхідно зателефонувати в центр обслуговування клієнтів і заблокувати карту. Клієнт також може заблокувати карту через інтернет сервіс банку, якщо має до нього доступ.
2. Оператор порекомендує звернутись в банк-одержувач для уточнення можливості отримання банківської пластикової картки, вилученої з банкомату.
3. Якщо вилучити карту неможливо, то оператор рекомендує заблокувати її остаточно.
4. Клієнт може отримати переказ від родичів по системі миттєвих переказів.
Коментує прес-служба ПриватБанку :
Принципи допомоги клієнтам практично не змінюються, навпаки, на звернення клієнтів з-за кордону ми реагуємо ще швидше, ніж зазвичай, так як для клієнтів з-за кордону швидкість дозвону 10 сек (для інших – 30).
Куди дзвонити в першу чергу?
В першу чергу карту звичайно ж потрібно заблокувати, щоб не допустити користування нею третіми особами. Клієнт завжди може звернутись в контактний центр за спеціальним номером, який розміщений на звороті самої карти.
Як отримати гроші?
Фахівці контакт-центру допоможуть не тільки заблокувати карту, але і вивести гроші з втраченої картки на іншу активну, якщо така є в наявності.
Якщо немає другої карти, можлива допомога в перерахуванні коштів на карту родича або знайомого і далі, ця людина може відправити клієнту грошовий переказ. З родичем або знайомими може зв’язатись співробітник контакт-центру. Ну а якщо карта все -таки знайшлась, то клієнт може знову звернутись зручним способом в банк і статус блокування буде знято. І картою клієнт зможе користуватися відразу ж.
Як можна отримати нову карту?
Якщо ваша поїздка затягується, є можливість замовити доставку нової карти. Ця послуга надається як самим банком так і входить в перелік послуг від платіжних систем. Ця послуга дорога, але бувають випадки, що краще заплатити 200 доларів , ніж переривати важливу поїздку або цікавий відпочинок.
Для того, щоб замовити таку послугу, достатньо звернутись в кол-центр свого банку. Карту доставлять протягом 2-3 робочих днів (термін залежить від країни та міста доставки).
Як можна отримати готівку без карти?
Якщо поїздка коротка і немає необхідності в новій карті, ви можете замовити послугу екстреної видачі готівки. Ця послуга надається теж через кол-центр банку або платіжної системи.
Оператор зв’яжеться з банком, отримає дозвіл на таку операцію. Після цього підбере найближчий до Вас пункт видачі термінових переказів. І справить операцію, забезпечивши вас докладними інструкціями.
Ще одна порада
На кожному банкоматі вказані телефони та інші контактні дані банку, який встановив банкомат. В нашій практиці є випадки, коли клієнти звертались в банк – власник банкомату. І співробітники банку йшли назустріч нашим клієнтам, діставали карту і після належної верифікації повертали карту власнику.
І найголовніша порада
Вирушаючи в подорож, подбайте про те, щоб у вас було кілька карток. І лежали вони в різних місцях. Наприклад, одну, без грошей на балансі, покладіть у валізу. Тоді якщо Ви позбудетеся головній картки, у вас буде запасний варіант.
Зверніться в банк, і вам допоможуть перевести гроші на цю «запасну» карту і активувати її.
Джерело: Мінфін
Залишити відповідь