Радить директор департаменту банківських платіжних карт «Діамантбанку»:
Слід звернутися у свій банк, який на підставі Вашої заяви проведе необхідну роботу з повернення коштів. Зазвичай на процедуру повернення коштів (за такого роду операцією) потрібно в середньому до 10 днів. У разі, якщо заяву в банк написано клієнтом, а фінансова установа не реагує на неї, варто всерйоз задуматися, а чи потрібно продовжувати співпрацю при такому ставленні до клієнта.

Директор юридичного департаменту «Діамантбанку»:

clip_image001Відповідно до п. п. 6.3. – 6.8. Постанови НБУ від 30.04.2010 р. № 223 «Про здійснення операцій з використанням спеціальних платіжних засобів» користувач зобов’язаний контролювати рух коштів за своїм рахунком і повідомляти емітента про операції, які не виконувалися користувачем.

Якщо ж банк не розглянув Ваше питання і не надав відповідь протягом 30 днів, тоді, перш за все, варто направити скаргу до головного офісу банку та в Національний банк України, а якщо це не допоможе, доведеться звертатись до суду.

Відповідає головний експерт департаменту розвитку бізнесу «ІдеяБанка»:

У такому випадку потрібно написати відповідну заяву у відділення банку, де відкрито поточний рахунок, з зазначенням деталей трансакції. Відповідальні співробітники банку починають розслідування інциденту.
Клієнт повинен вимагати відповіді в допустимі строки (до одного, в крайньому випадку, двох тижнів). Якщо банк мовчить і на повторні заяви клієнта також не відповідає, тоді клієнт має право написати скаргу як на ім’я керівництва банку, так і на відповідне територіальне відділення Національного банку України посилаючись на порушення банком прав клієнта.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*