2015 буде складним для української зовнішньої реклами. Щоб вижити і зберегти потенціал, необхідні реформи, провести які самим операторам вкрай складно. Продажні ціни навіть великих і високопрофесійних компаній у цій сфері сьогодні не дозволяють операторам нести витрати, якими їх обтяжує міська влада. Тому свою лепту повинні внести і міста.

Пропозиція зараз значно перевищує попит. Кількість інвентарю теж більше, ніж потребує ринок. Виправляти ситуацію компаніям доведеться за свій рахунок: самим в найкоротші терміни демонтувати зайвий інвентар, за який вони не зможуть платити оренду містам.

clip_image002Владі, в свою чергу, потрібно переглянути тарифні ставки, надати ринку можливість зменшити затрати. Також необхідно ввести мораторій на вхід для нових гравців і нових конструкцій, давши відповідні гарантії вже існуючим компаніям ринку.

Другим кроком має стати паспортизація (або концепція) вулиць: все, починаючи з визначення конкретного місця розташування і закінчуючи зовнішнім виглядом і форматом рекламоносія, має бути чітко зафіксовано в паспорті. При цьому сам носій повинен виглядати красиво і стильно.

Необхідно враховувати і соціальний внесок компаній в інфраструктуру міста: благоустрій територій, установку вуличних меблів, благодійні цільові проекти.

Компаніям-учасникам варто дати преференції в питанні укладення довгострокових інвестиційних договорів з містом, щоб стимулювати участь гравців ринку в подібних проектах.

Сьогодні міська влада часто забувають, що компанії, що займаються зовнішньою рекламою, – це не клієнти міста, а партнери. Адже вони допомагають залучити в зовнішню рекламу гроші рекламодавців із загальних рекламних бюджетів, призначених для інших медіа, які не приносять в міську казну ні копійки. Тому союз операторів зовнішньої реклами та міст зараз повинен бути міцний, як ніколи.

У цьому процесі важливі і бажання, і рішучість операторів щось змінювати. А від міської влади вимагається політична воля для прийняття необхідних для виживання галузі заходів.

Джерело: Мінфін

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*