Новини світу кредитування та банківських послуг.

Розраховуєтесь "пластиком" – отримуйте бонус.

clip_image001

Щоб підтримати активність клієнтів у літній період, банки та Міжнародні платіжні системи впроваджують всілякі акції по пластикових картах. Більша їх частина передбачає розіграш призів, трохи менше пропозицій – з гарантованими подарунками.

Акції з пластикових карт є цікавими для клієнтів, якщо в їх тематики і умовах враховується сезонність, споживчі переваги, ринкова ситуація та інше.

Наприклад, другий квартал 2014 (квітень-червень) був оцінений як час для здійснення різних поїздок і подорожей. З цією метою, в рамках однієї з акційних програм, були окремо виділені тематичні групи, де клієнт може отримати підвищений кешбек (до 2%) при розрахунках кредитними картами: ресторани, АЗС, послуги туристичних операторів, покупка авіа-і ж / д квитків, магазини DutyFree і готелі.

Ефективність акцій залежить від ряду факторів. Наприклад, якщо брати до уваги цільову аудиторію, то для людей пенсійного віку цікаво отримувати заохочення у вигляді грошових коштів, а людям, які часто користуються карткою – знижки і бонуси.

На поточний момент ОТП Банк пропонує клієнтам-власникам платіжних карт MasterCard і Visa можливість виграти сертифікати в торгові центри. Для цього потрібно тричі розрахуватися карткою на суму від 200 гривень. Більш детально з умовами акції можна ознайомитися на сайті банку. Серед найбільш результативних акцій варто відзначити спільні акції з партнерами банку.

Знижки для власників карток типу Gold, Platinum та Infinite банку « Хрещатик » дають можливість економити в мережі магазинів і бутиків, ресторанів і кафе, економити свої кошти в різних сферах обслуговування. Такі сезонні акції для власників електронних платіжних засобів доречні, і користуються попитом серед клієнтів.

Найбільш результативними акціями є ті, які надають знижки при безготівковій оплаті за товари та послуги.

Влітку спостерігається сплеск витрат за картками у зв’язку з відпускним сезоном, а також збільшується платіжна активність власників карток за кордоном. Кількість безготівкових операцій росте дуже динамічно. Так за 2013 безготівкових платежів стало на 68% більше порівняно з 2012 роком, в той час як кількість операцій по зняттю готівки виросло тільки на 4%. Такі тенденції свідчать про те, що власники карток все частіше використовують свої карти за прямим призначенням – для оплати покупок в магазинах. В результаті, у першому кварталі 2014 кількість безготівкових платежів уже перевищило число операцій з отримання готівки.

Підхід промо-кампаній MasterCard полягає в тому, щоб відкривати клієнтам можливість отримати унікальний безцінний досвід, що виходить за межі їх повсякденного життя. Так, наприклад, зараз проходить спільна акція з мережею «Сільпо», де наприкінці промо п’ять сімей вирушать у подорож в Disneyland Paris.

Джерело.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?