Юлія 5 років пропрацювала у відділах кредитування банків. Зараз у декретній відпустці доглядає за однорічним сином, і піклуватися про чоловіка. Чи складно бути жінкою, працюючи в банку, і чи створені умови, щоб після декрету молода мама охоче повернулася у фінустанову.

Юлія, чи складно влаштуватися на роботу в банк? Поділіться досвідом з нашими читачами.
Юлія: Мій досвід роботи в банку розпочався в липні 2007 в Комерційному банку «Дельта» в м. Рівне. Чесно кажучи, ніколи не думала, що маючи неповну вищу освіту зможу працювати в банку. Після третього курсу університету, вирішила знайти підробіток на літо.
У кадровому агентстві повідомили, що проводиться набір молодих фахівців без досвіду роботи у відділ кредитування банку «Дельта». Так як навчання і стажування проводилися в місті Рівне, вирішила спробувати. За місяць отримала офіційне працевлаштування.

v_ofice_88x88.jpg.aspxЩось змінилося у Вашому житті з появою роботи?
Юлія: Не можу сказати, що шлях до Банку для мене був складним, але працювати над собою довелося. Перше – це потрібно було повністю змінити стиль одягу і перейти на каблуки. У студентські роки моєї повсякденної одягом були джинси і кросівки, цьому стилю я ніколи не зраджувала. Як тільки влаштувалася в банк – з першого дня побігла до магазину купувати білу блузку і чорну класичну спідницю.
Варто відзначити, що дрес-коду приділяється дуже велике значення: є вимоги до зачіски, прикрасам, макіяжу, нігтям, кольору одягу, розмірами рукавів, навіть встановлено стандарт висоти каблука, вище якої не можна носити. Існують навіть окремі розділи в банківських підручниках, де чітко встановлено вимоги дрес-коду, адже працівники є особою банку. Я позитивно сприймаю такі стандарти.
Складно було вмовляти клієнтів придбати кредит? Ну і Вам доводилося працювати з цифрами – траплялося робити помилки і виправляти ситуацію?
Юлія: Перші робочі дні швидше запам’яталися не “умовлянням клієнтів», а різноманітністю питань, які вони задають. Адже перед банківським працівником стоїть завдання не тільки видавати кредит, а й постійно супроводжувати, вміти допомогти у вирішенні проблемних ситуацій.
Дуже складно бути професіоналом у своїй справі, володіючи лише теорією. Потрібен ще й особистий досвід користування банківськими продуктами. Коли я вперше спілкувалася з клієнтами або оформляла кредит, найбільше боялася зробити помилку або дати неправильну інформацію.
Тут важливо бути дуже уважним. За час своєї роботи дуже страшних помилок не скоювала, але пам’ятаю одну ситуацію, коли неправильно вказала в документах серію паспорта клієнта. Дійсно довелося виправляти ситуацію – викликати повторно клієнта і просити перепідписати договору. Потім для себе засвоїла, що краще вже кілька разів перевірити правильність оформлення у присутності клієнта, ніж виправляти помилки потім.
Які цілі у професійному розвитку ви ставили перед собою? Чи вдалося їх досягти?
Юлія: Для мене дуже важливо, щоб робота приносила не тільки доходи, але і задоволення і можливість розвиватися, як особистість. Тому я ніколи не зупинялася на досягнутому. Коли зрозуміла, що оформлення кредитів для мене вже пройдений етап, вирішила спробувати себе в іншому напрямку – у відділі підтримки Торгові Організацій Управління споживчого кредитування банку «Російський стандарт» в Києві.

Ця робота була цікавіша, тому що в обов’язки входила і робота з документами, та вирішення спірних питань між банком і торговельними організаціями, і навчання нових працівників банку, і ділова переписка, та облік проходження грошей і багато всього іншого. Тут – кому що ближче до серця.
А як у банках з соцзахистом? Чи вдається працівникам піти на лікарняний, наприклад, в період епідемії грипу?
Юлія: Великий плюс, що не було труднощів з тим, щоб працівник пішов на лікарняний. У першу чергу – тому що це законно і здоров’я працівників цінують. Кожне відділення банку поділене на кілька секторів, в секторі ти володієш як навичками для виконання своїх обов’язків, так і для обов’язків колег, тому підмінити один одного немає проблем. Мені дійсно подобалося, що коли була у відпустці або на лікарняному, робота не зупинялася і не накопичувалася. Приходиш – і працюєш у звичайному режимі.
І в декретну відпускають?
Юлія: Щоб вийти заміж або піти у декретну відпустку з керівництвом домовлятися не потрібно, це особиста справа кожного. У нашому відділі працювали молоді працівники – 22-30 років, час від часу хтось одружився або виходив заміж. У зв’язку з весіллям за законом дають триденну відпустку. Я мала ще два тижні основної відпустки. Але ця відпустка довелося витратити не на медовий місяць, а на переїзд в Чернівці до чоловіка.
А колеги до весілля подарували фоторамку з родоводів деревом на пам’ять. Ну і відразу в новому місті влаштувалася на роботу. У банку «Російський стандарт» існує система перекладу. Головне, щоб була відповідна посада. У моєму випадку, я знала, що у Чернівцях планують відкрити відділення, керівництво дозволив і перевели. Не знаю, як в інших банках з цим.
Чи плануєте повертатися в банк після декретної відпустки?
Юлія: Поки планую піти на курси бухгалтерії, можливо, вийде дому вести бухгалтерію підприємства. Але поки це тільки плани, цілком можливо, що повернуся в банк. Мені все таки хотілося б більше проводити часу вдома, з родиною, а не на роботі.
Ваші побажання тим, хто мріє працювати в банку
Юлія: Цілеспрямовано йти до своєї мети і не боятися змін у житті.
Дякуємо за цікаву розмову!

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*