На вулицях Києва з’явилася смілива креативна реклама від Платінум Банку . Білборди фінустанови тепер красуються біля рекламних щитів Альфа-Банку .
На слоган Альфа-Банку «Хто Якщо не ми! Депозит 23% »Платинум Банк відповів« тю .. Ми! Депозит 25% річніх у ГРИВНІ ».

clip_image001

Може бути, цей рекламний щит – тільки початок гарячого рекламного батла. Адже «війна» брендів – не є новим поняттям в світі реклами. Ось, наприклад, так тонко в Burger King натякнули, що їх гамбургери краще.

clip_image002

А от у Канаді бренд Axe вирішив висміяти всім нам відому фразу з реклами Old Spice, розмістивши на своєму рекламному щиті фразу «Для чоловіків, які вважають за краще бути з жінкою, а не на коні».

clip_image003
clip_image004

Агресивну рекламну війну намагається вести бренд Pepsi проти бренду Coca Cola. Ілюстрації говорять самі за себе.

clip_image005
clip_image006

Рекламна війна між BMW та Audi почалася в 2003 році, з ініціативи BMW. Першим «постраждав» бренд Mercedes: гепард BMW Х5 начебто полював за зеброю Mercedes ML ..

clip_image007

Потім було «Мерседес теж може приносити задоволення».

clip_image008

Наступною жертвою став бренд Audi. BMW мило привітав бренд Audi з перемогою в конкурсі «Машина року» -2006 в Південній Африці, підписавшись "Переможець конкурсу« Машина світу »-2006.

clip_image009

У Audi звичайно ж відповіли: «Вітаємо BMW c перемогою у конкурсі« Машина світу »-2006. Від шестикратного переможця гонок Consecutive Le Mans 24 Hour (2000-2006). »

clip_image010

Далі до війни підключилися й інші бренди: Subaru, і Bentley.

clip_image011

Але не завжди спроба зіграти на контрасті носить агресивний характер. Іноді підприємці просто намагаються зіграти на популярності іншого бренду. Яскравий тому приклад – «Сбербар», який був відкритий в Москві прямо біля відділення Ощадбанку Росії.
Схожий дизайн і перефразований відомий слоган Ощадбанку: замість «Завжди поруч» – «Їжа поруч». Правда от, бар довго не працював: після переговорів з представниками фінустанови, підприємець прийняв рішення відмовитися від бренду.

clip_image012
clip_image013

Чи є майбутнє у рекламних воєн в Україні? Чи відповість Альфа-Банк Платинум Банку? Дізнаємося вже скоро 🙂

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*