Рекламними бордами, на яких великими цифрами висвічується процентна ставка по кредиту або депозиту вже нікого не здивуєш. Головне завдання реклами сьогодні – не кинутися в очі, а врізатися в пам’ять. Відповідно, агентства, які розробляють рекламу для банків, креативят, як можуть.

Рекламна кампанія Платінум Банку , що пройшла під девізом «У нас не паряться», виникла завдяки дослідженню, проведеному за допомогою методу фокус-груп. Результати дослідження показали: люди бояться прихованих комісій, незрозумілих умов договорів і не люблять чекати в черзі.

platinum_420x254.jpg.aspx

Digital-агентство Bazooka digital вирішило обіграти результати досліджень за допомогою лазні. У рекламному ролику клієнт заходить в «інший банк», де йому з порога надягають на голову банну шапочку, після чого починаються довгі і не завжди приємні лазневі процедури. Зрештою, клієнт тікає і потрапляє в Платинум Банк, де йому кажуть: «У нас не паряться!»

Напевно, всі українці мріють про казкове багатство і відповідних привілеї. Скориставшись цією слабкістю, Альфа-Банк запропонував простим громадянам картки класу Gold.

У рекламних роликах демонструється максимальна доступність карти. Її власники – звичайні фермери і продавці на ринку. На задньому фоні – громадяни багатший. Але вони позбавлені подібних можливостей і з захопленням спостерігають, як люди з меншим достатком користуються золотим пластиком.

alfa_gold_320x417.jpg.aspxОТП Банк вирішив пробудити апетит потенційного клієнта за допомогою “грошового” фрешу. На відео співробітник банку робить фреш, вичавлюючи сік з грошей. На графині замість мілілітрів вказані тисячі гривень.

Рекламні ролики банку Фінансова Ініціатива змінюються зі зміною пір року. Депозитні акції, рекламовані на телебаченні, мають назви «Ініціативна весна», «Ініціативне літо», «Ініціативна осінь». Так, у весняному варіанті молода пара збирає на весіллі грошові подарунки від родичів і друзів і відразу ж прямує в банк, щоб покласти їх на депозит.

Банк Ренесанс Кредит вирішив звернутися до сімейних цінностей. У рекламному ролику клієнт, який оформив раніше позику, призводить до фінустанови всю свою рідню, щоб банківський співробітник підтвердив: кредит під такі відсотки реально існує.

У рекламі споживчого кредиту від банку «Фінанси та Кредит» від одного невинного рухи дитини валитися вся квартира: ламається стара меблі, вибухає телевізор. У кишені його батька живуть банківські ліліпути, які швидко знаходять потрібну суму для ремонту.

Але банківська реклама не завжди буває неповторною. По якомусь закінченню обставин реклама різних фінустанов може виявитися майже ідентичною. Таке в свій час трапилося з зовнішньою рекламою ПриватБанку і Альфа-Банку. На проспектах обох фінустанов виявилася одна і та ж модель. Але справа не в тому, що дівчина по чистій випадковості знялася в рекламі двох банків. Просто фінустанови купили однакові фото на фотобірже.

privat-alfa_450x486.jpg.aspx

Персонаж Супермена вперше був використаний в 2007 році в рекламі Дельта Банку . Аналогічна реклама від Імексбанку з’явилася в 2013 році. В останньому фінустанові стверджують, що досвід Дельта Банку не аналізував.

deltaimex_400x293.jpg.aspx

Банківська реклама в сусідній Росії – набагато сміливіше і більш провокативними української. Нижче пропонуємо Вам невелику фотодобірку.

bta_600x300.jpg.aspx

promcviaz_250x324.jpg.aspx

Дорогі друзі, нехай банківська реклама піднімає Вам настрій і не позбавляє тверезого мислення! Хороших вихідних!

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*