Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Міжнародна конфедерація товариств споживачів поділилася цікавими випадками відмов, з якими частіше стикаються клієнти страхових компаній. Ми підготували поради, як не стати героями таких історій.

Купив холодильник – сам винен

Клієнт застрахував свою квартиру та майно (побутову техніку, обробку, конструктивні елементи), у договорі містився відповідна опис. Потім він купив холодильник. У якийсь момент холодильник загорівся, виникла пожежа. Але у виплаті клієнтові було відмовлено, бо за договором він повинен був повідомити страховика про будь-яку зміну ступеня ризику та переліку застрахованого майна – в тому числі і про покупку холодильника.

Страхувати можна – страхуємо

Була застрахована квартира в «хрущовці». Але за умовами договору, на страхування приймаються квартири в будівлях, побудованих після 1980 року, а клієнт, купуючи поліс, всі умови не прочитав. Він дізнався про них пізніше – коли при настанні страхового випадку, йому нічого не виплатили.

Це не поодинокий випадок. Іноді страхові компанії, наприклад, продають страховий поліс інваліду, хоча в правилах страхування написано, що людей з обмеженими можливостями страхувати не можна.

Перелом – не страховий випадок

Пенсіонер купив поліс медичного страхування на період перебування за кордоном. Під час своєї прогулянки чоловік впав і зламав шийку стегна. У лікарні йому зробили операцію з ендопротезування. Всі формальності, пов’язані з повідомленням страхової компанії, були дотримані. Коли потерпілий звернувся за виплатами, йому відшкодували тільки послуги швидкої допомоги, витрати по перебуванню в лікарні і транспортуванні додому. У компенсації витрат на операцію було відмовлено. Страховик послався на пункт у договорі, де сказано, що звернення за медичною допомогою у зв’язку з ендопротезування – не страховий випадок.

Не здоровий – не застрахований

Під час відпустки жінці через болі в животі знадобилася медична допомога. Після обстеження був поставлений діагноз «гастрит», а вартість медичних послуг склала близько 3,5 тис. доларів. Страхова компанія відмовилася оплатити витрати, посилаючись на те, що раніше жінка вже зверталася до лікаря зі скаргами на біль у животі, що випливає з її медичної карти. У договорі ж страхування прописано, що захворювання, які існували у страхувальника на момент покупки поліса – незалежно від того, чи знав сам клієнт про наявність цих захворювань чи ні – страховка не покриває.

У одного великого страховика не страховими випадками визнаються ускладнення зі здоров’ям, які настали в результаті вагітності та пологів.

Порятунок застрахованих – справа рук самих застрахованих

Власник авто оформив каско. Під час чергової поїздки виникло загоряння через проблеми з електрикою. Водій вийшов з машини і відійшов від неї – очевидно, спрацював інстинкт самозбереження. У підсумку, у виплаті йому було відмовлено, так як власник, згідно з договором, повинен починати розумні заходи з порятунку свого майна.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.