Куди переводяться рахунки клієнтів у разі закриття відділення? Чи повинен банк попереджати своїх вкладників і позичальників про такі дії? 
Читач нашого порталу, Віталій, отримав свого часу кредитку у одного з вітчизняних банків. В один прекрасний момент відділення банку в його місті було закрито.
Клієнт не був це повідомлений. Чотири роки по тому Віталію подзвонили з банку з вимогою погасити заборгованість, а також – нараховану пеню? zakruto_88x88.jpg.aspxХто несе відповідальність за цю ситуацію: клієнт, пасивно чекає, що фінустанова проінформує його про подальші кроки, або банк, що не порахував за потрібніше повідомити його про закриття відділення?

«Прямий обов’язки з інформування клієнтів про закриття відділень законодавством не передбачено. Але на практиці клієнтоорієнтовані банки повідомляють про закриття відділень шляхом розміщення повідомлення безпосередньо у відділеннях, на сайті або направляють поштою листа з повідомленням, – розповідає Олена Кобилянська, заступник фінансового директора Platinum Bank .
– У таких повідомленнях зазвичай вказується, коли і які відділення закриваються, куди будуть переведені рахунки і внески клієнтів, які обслуговувалися на цих відділеннях та інформаційне джерело, з якого можна дізнатися детальну інформацію та інше ».

Якщо відділення банку закрилося, банкіри радять клієнтам звертатися до контакт-центру банку за більш детальною інформацією та роз’ясненнями щодо подальших дій.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*