Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Частка безготівкових платежів з використанням платіжних карток у 2015 році склала 31,2% від загального обсягу операцій за платіжними картками та 65,5% від загальної кількості операцій, збільшившись на 6,2% і 9,6% відповідно (за даними НБУ). Про що говорять ці цифри? Чи можна відзначити тенденції ринку? 


Начальник управління фізичних осіб в UniCredit Bank  

Слід сказати, що збільшення частки безготівкових розрахунків стало позитивною тенденцією останніх років, до числа яких належить і 2015. Поступово нівелюються наслідки кризи, і довіру населення до банківської сфери зростає.

Ми отримали такі результати, оскільки збільшення частки безготівкових розрахунків, на сьогоднішній день, стало стратегічною метою НБУ і безпосередньо комерційних банків. Відповідно метою Національного банку виступає скорочення готівкового розрахунку, який є витратною статтею для економіки країни, і збільшення безготівкових розрахунків, що має знизити рівень тіньової економіки і підвищити ефективність функціонування економіки в цілому.

Банки створюють сприятливий клімат для активізації клієнтів в сфері безготівкових платежів, заохочуючи їх подарунками, бонусами і знижками. Банками широко використовуються програми лояльності та програми CashBack.

Також варто відзначити, що банки намагаються надати клієнтові максимальний спектр послуг з використанням інтернет і мобільного-банкінгу. На сьогоднішній день можна оплатити комунальні послуги, придбати квиток або здійснити покупку в Інтернеті, не виходячи з дому за допомогою платіжної картки. Бажання населення розплачуватися картами зростає разом з розвитком інфраструктури обслуговування таких карт.

Завдяки міжнародним платіжним системам тенденцією 2015 року став інтерес клієнтів до безконтактних платіжних картах, які гарантують ще більш високу ступінь захисту і швидкість здійснення транзакції.

Впевнені, що тенденція зростання безготівкових розрахунків продовжиться.

Віце-президент, начальник управління з розвитку роздрібних продуктів Альфа-Банк Україна  

Основне – сильно вплинули введення обмежень банками зі зняття грошей за картками інших банків. Це призвело фактично до необхідності клієнтам платити картами, а не знімати готівку. Ну і додатково вплинуло збільшення фінансової грамотності населення плюс розвиток ко-бренд програм. В рамках ко-бренд програм банки в основній своїй масі нараховують бонуси / кешбек за розрахунок картками в магазинах і мережі інтернет, але не нараховують за зняття готівки в банкоматі.

Джерело: Prostobank.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.