Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Ваш дохід збільшився завдяки зміні місця роботи, збільшенню заробітної плати, отриманню спадщини або виграшу в лотереї. І ось, нарешті, Ви внесли останній платіж по кредитній карті. Можна зітхнути спокійно, чи ще ні?
Повністю розпрощатись з кредитною карткою Ви зможете тільки тоді, коли на руках у Вас буде довідка, що підтверджує відсутність заборгованості та закриття рахунку. На сьогодні законодавством України не встановлено однозначно зобов’язання фінустанов підтверджувати закриття рахунку спеціальним документом, але право клієнта на доступ до інформації про стан розрахунків ніхто не відміняв. Підтвердження тому мається у Законах України «Про захист прав споживача», «Про банки і банківську діяльність» та в ряді інших нормативних актів регулюють порядок надання інформації.

clip_image001

У кожного банку передбачена своя процедура надання підтвердження про відсутність заборгованості та закриття рахунку, але, в цілому, закриття карти відбувається за загальною визначеною схемою. Перш за все, клієнт, який збирається закрити свій кредитний рахунок, повинен уточнити за телефоном гарячої лінії, де саме можна це зробити: у будь-якому відділенні мережі, або ж саме там, де рахунок був відкритий.
Після цього слід прийти безпосередньо до відділення, маючи при собі карту та документи, що ідентифікують Вашу особу. Менеджер, до якого Ви звернулись, повинен перевірити стан Вашого рахунку і уточнити, скільки грошей ще потрібно покласти на карту, щоб повністю виконати свої фінансові зобов’язання перед банком. Потім Вам потрібно погасити заборгованість через касу банку і зняти з картки залишок коштів. Після цього можете віддати карту співробітнику банку. Той зобов’язаний перед Вами розрізати його. Все, тепер залишається тільки чекати довідку про закриття рахунку, яку, як правило, банки надають протягом 30-45 днів.

clip_image002

Щоб дізнатись, чи готовий вже документ, можна періодично дзвонити у відділення і цікавитись. Якщо, незважаючи на те, що Ви повністю погасили заборгованість перед банком, Вам продовжують приходити повідомлення, в яких фінустанова вимагає внести черговий платіж або погасити прострочення, не варто передчасно турбуватись. Можливо це – всього лише технічна помилка.

Якщо клієнт повністю погасив заборгованість по кредитній карті і очікує на довідку, а в той час йому приходить повідомлення про заборгованість, то одне-два таких повідомлення можна проігнорувати – можливо, сталась технічна помилка, і інформація про закриття карти не пройшла по системі. Якщо продовжують турбувати, часто достатньо зв’язатись з банком по телефону і пояснити ситуацію, натякнувши, як сильно вона вам не подобається. Часто в смс вказується телефон – іноді він може виявитись платним. Тому краще користуватись звичайними каналами зв’язку. Якщо немає ефекту, доведеться письмово звертатись в банк, вказувати що завдають вам шкоди, вимагати припинити порушувати права клієнта і компенсувати завдані збитки.

Звичайно, буває також, що банки не видають довідки, що підтверджують відсутність заборгованості. В цьому випадку залишається або повірити співробітнику банку на слово, або записати розмову, в ході якої менеджер повідомив Вас про остаточне закриття карти на цифровий носій.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.