Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

У зв’язку зі складною економічно-політичної ситуацією популярність запиту «Оформити кредит» в мережі Інтернет значно зросла. Тому і вирішили довідатись у банків, які категорії населення – у списку найбільш активних позичальників, які позички найбільш популярні, і на які цілі воліють оформляти кредити українці.

Як завжди, найбільш розвиненим на вітчизняному ринку сегментом кредитних продажів є споживче кредитування. «Найбільшою популярністю серед фізичних осіб-клієнтів Банку користуються споживчі кредити на суму в межах від 2,500 грн. до 6,500 грн. (Середня сума кредиту за період з січня 2014 з червня 2014 становить 4,780 грн), – розповідає Начальник Управління розвитку роздрібного бізнесу АТ «ОТП Банк».

Це зумовлено цільовим призначенням кредитів, тобто прямо пропорційно залежить від ціни обраного товару. Таким чином, більшість позичальників воліють товари середнього рівня цін, оскільки більш дешеві товари покупці купують за готівку, у той час як кредити на дорогі товари користуються меншим попитом ».

opasnopodraspiskuСередні показники по позикам залежать від цілей, на які оформляється кредит. Тут можна умовно поділити ринок кредитування на три головних сегменти: іпотечне кредитування, автокредитування та споживче кредитування.

«Середня сума кредиту для фізичних осіб становить близько 50 тис. грн., Для юридичних осіб – близько 1 млн 200 тис. грн. Це досить невеликі суми. В даний час в ситуації політичної і економічної нестабільності бізнес у своїй більшості, на жаль, не розвивається активно, а в основному потребує фінансування для підтримки ліквідності.

Відповідно, клієнти в основному користуються оборотними кредитами, сума яких залежить від обсягів діяльності клієнта і його потреби у фінансуванні, – стверджує директор департаменту кредитного ризику ВАТ «Кредобанк».

Для фізичних осіб, в залежності від їх потреб, середня сума кредиту становить: 200 тис. грн. для іпотечного кредиту, 110 тис. грн. для автомобільного кредиту та 10 тис. грн. для готівкового кредиту. Такі суми кредитів обумовлені рівнем доходів потенційних позичальників.
Фізичні особи для здійснення дорогих покупок (нерухомість, автомобіль) намагаються накопичити певну суму власних коштів, щоб: а) зменшити переплату по кредиту, б) відповідати вимогам банків щодо участі власними коштами і платоспроможності.
Готівкові кредити за своєю суттю є дрібними кредитами, які покликані задовольнити короткострокові потреби клієнтів у фінансуванні поточних потреб (дрібні покупки, ремонти, відпочинок і т.д.) ».

Якщо говорити про соціологічний портрет середньостатистичного позичальника, то це, як зазначають банки – людина 27-40 років, має вищу або середню освіту і стабільний дохід.

«Середньостатистичний позичальник банку має такі характерні риси: це сімейна людина 31-40 років з постійною реєстрацією, вищою або середньою освітою, позитивною кредитною історією, середнього достатку зі стабільним доходом, який пропрацював на одному місці не менше 3х місяців», – ділиться своїми спостереженнями працівник банку.

Якщо говорити про юридичних осіб, то портрет позичальника виглядає так: термін ведення господарської діяльності та отримання від неї фінансових результатів – не менше 12 місяців; ведення стабільної прибуткової діяльності, якою може бути притаманне коливання рівня доходів (не пов’язане з сезонністю діяльності) в межах не більше 30-50%; рівень кредитоспроможності відповідає вимогам НБУ та внутрішньобанківським процедурам, є постійні джерела погашення кредитної заборгованості; позитивна ділова репутація і кредитна історія; наявність забезпечення, що відповідає вимогам Банку. Банк також здійснює надання незабезпечених кредитів кращим клієнтам.

– Середньостатистичний позичальник Банку – фізична особа має такі характеристики: вік від 27 до 35 років, з вищою освітою, одружений / заміжня, має стабільне джерело доходів, працює на останньому (актуальному) місці більше 12 місяців, має позитивну кредитну історію .

При цьому найбільш популярними серед фізичних осіб є кредити на придбання транспортних засобів, кредити на поточні потреби та іпотечні кредити. Як нам розповіли в Надра Банку , 32% оформлених кредитів припадає на мобільні телефони, 17% – на меблі та комплектуючі, 15% – на будівельні матеріали, 13% – на дрібну побутову техніку, 12% – на холодильники і 11% на смартфони і планшети.

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.