Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Згідно з результатами дослідження компанії MasterCard, незважаючи на невизначеність економічної ситуації, європейці витрачають в середньому € 51 на місяць на непрактичні покупки.
Незважаючи на фінансові труднощі, європейці не відмовляють собі в маленьких подарунках: один з п’яти опитаних у восьми країнах респондентів, стверджує, що як і раніше витрачає гроші на свої задоволення.
Цікаво також те, що подарунки для себе в більшості країн важливіше подарунків для інших. Лише 40% опитаних вважають за краще витрачати гроші на покупку подарунка комусь іншому, а не собі. При цьому кожен десятий стверджує, що в якості подарунка вибирає те, що може бути розділене з іншим. Наприклад, торт, пачку цукерок або пляшку вина.

podarok_evropa_486x442.jpg.aspx

Більше за всіх у Європі витрачають на себе німці. Середня вартість непрактично покупки в Німеччині складає € 72. Це, як стверджують у MasterCard, може свідчити про гарну економічної ситуації в цій країні.
У той же час жителі Великобританії витрачають на приємні дрібнички десь € 32. Це – найнижчі показники в Європі. Британці не тільки мало витрачають на подарунки, а й стверджують, що відчувають себе погано, купуючи собі щось непрактично. А 25% опитуваних заявили, що така покупка викликає у них почуття провини.
«Дослідження MasterCard Індекс подарунків показує, що люди балують себе в спробі підняти настрій, будь то у відповідь на економічний клімат або навіть зміна сезонів. Європейці впевнені, що такі покупки є важливими », – коментує Дженніфер Палмер, керівник Європейського відділення споживчих кредитів і платежів MasterCard.

Дослідження виявило, що купівля подарунків є фундаментальною для нашого благополуччя, причому більше третини (36%) опитаних називають поліпшення настрою основною причиною таких покупок. Вихідні (26%) і святкові дні (24%) стали наступними найбільш поширеними причинами. Бажання підбадьорити сім’ю і друзів також було названо в якості основної причини для покупок (58%) ».
Цікаво також те, що продукти, які в одних країнах ставляться до предметів розкоші, в інших вважають життєво необхідними. Так було з кавою і сиром, які в багатьох країнах (особливо в Італії та Франції) були визначені як необхідність.
Відмінності в перевагах простежуються і в гендерному аспекті. Так, європейські жінки витрачають гроші переважно на одяг, взуття і сумки (58%), а чоловіки воліють компакт-диски, відеоігри і DVD.

«Результати показують, що витрати на задоволення різняться між країнами, – коментує дослідження психолог Лінда Пападопулос.Це пов’язано як з притаманними культурними особливостями, так і з економічними причинами. Наприклад, є країни відомі своєю стриманістю, такі як Великобританія, де витрачають набагато менше, ніж в інших країни, і є, наприклад, Німеччина, за якою рецесія вдарила не так сильно.
Однак, з результатів опитування видно, що незалежно від культури і стану економіки відчуття того, що ви дбаєте про себе за допомогою якихось дій, наприклад, просто взявши кілька вихідних, або купивши щось нове, це дуже важливо особливо в нинішніх економічних умовах » .

Джерело: www.banki.ua

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.