В кінці року попит на кредити готівкою з боку населення традиційно зростає. Банки в свою чергу готують нові спеціальні пропозиції для своїх клієнтів за зниженими ставками.

Так середні ставки за споживчими кредитами готівкою в національній валюті з початку 2016 року знизилися на 3-6 п.п. в залежності від терміну кредиту. Станом на 17 жовтня середні ставки по таких кредитах строком на 1 рік склали 78,8% річних, 2 роки – 76,29%, 3 роки – 74,56% і 5 років – 69,73% річних.


«Зниження кредитних ставок обумовлено динамікою і кон’юнктурою – вартість ресурсів на банківському ринку постійно падає. Однак таке зниження не дуже суттєве, і до кінця поточного року ставки за споживчими кредитами вже навряд чи зміняться »- коментує ситуацію начальник управління продажів і розробки продуктів банку« Глобус ». «Зниження ставок на 3 – 6 п.п. вже не можна назвати тенденцією на зниження ставок. Скоріше мова йде про впровадження нових продуктів з більш цікавими умовами »- погоджується з ним директор департаменту розвитку банківських продуктів Idea Bank (Ідея Банк) .

Останній квартал року традиційно є піковим для сегмента споживчого кредитування – українці готуються до новорічних свят: роблять ремонт, купують подарунки і побутову техніку, закривають старі борги. Однак зниження ставок по кредитах очікувати не варто.

«Осіннє – зимовий сезон є« високим »сезоном продажів. Всі гравці на ринку споживчих кредитів будуть виходити з новими пропозиціями, які будуть включати в себе нові «фішки» до розпродажу або сезонні, але при цьому вартість самого кредиту залишиться практично незмінною ». «Традиційно жовтень-грудень – це піковий сезон для сегмента споживчого кредитування, тобто попит на цей продукт є підвищеним. У той же час, такі фактори, як міжбанківська конкуренція і зниження ставок по депозитах будуть продовжувати тиск на сегмент, і відповідно, додатково сприяти зниженню ставок кредитування. Ми очікуємо, що основні банки на цьому ринку будуть використовувати змішану тактику – продавати і дорогі продукти і дешеві акції для того, щоб залучити більше клієнтів і не втратити прибутковість »- доповнює колегу директор департаменту споживчого кредитування Platinum Bank .

думка

Директор департаменту розвитку банківських продуктів Ідея Банку

Ринок споживчих кредитів дуже динамічний в частині нових пропозицій. Всі банки постійно впроваджують нові продукти з вигідними для клієнта умовами, змінюють розмір комісії або процентної ставки і т.д. Так склався ринок споживчих кредитів – не можна створити навіть найідеальніший продукт, який буде успішно продаватися більше 4 місяців.

Начальник управління продажів і розробки продуктів банку «ГЛОБУС»

Зараз на ринку є парочка явних лідерів, які спеціалізуються на споживчих кредитів і приділяють їм пильну увагу. Інші банки будуть намагатися скласти їм реальну конкуренцію, а це вигідно перш за все клієнтам. Банки, які працюють на даному ринку, будуть активно боротися за клієнта швидкістю і якістю обслуговування, а також пропонувати різні програми лояльності.

Директор департаменту споживчого кредитування Platinum Bank

Сьогодні в Україні близько 4-5 мільйонів чоловік регулярно користуються готівкою і товарними кредитами. У нинішній економічній ситуації фінансовий стан цієї групи кардинально не покращується. Тому ринок, реагуючи на її потреби, знижує ставки, тим самими робить процедуру виплат за кредитом більш «комфортною» для сімейних бюджетів українців.

Джерело: http://www.prostobank.ua/

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*