Затримки проходження трансакцій спонукають юридичних осіб переходити на обслуговування в інші банки.
Як правило, подібні проблеми виникали у банків, у яких були проблеми з ліквідністю, і вже незабаром була введена тимчасова адміністрація.
В цілому ж, як стверджують експерти ринку, банківська система функціонує стабільно, і терміни проходження трансакцій ті ж, що і до виникнення в країні політичної кризи.
Жодних проблем з проходженням платежів банківська система сьогодні не відчуває. Можуть бути труднощі в тих фінансових установах, де введена тимчасова адміністрація, або ж банк перебуває у стадії банкрутства / ліквідації.
Як до відомих політичних подій, так і після них сама система платежів працює однаково. Усередині банків можуть бути зміни по пріоритетності платежів залежно від суми, операційного часу і поточного завантаження співробітника.
Внаслідок введення тимчасової адміністрації в семи банках країни ( Банк Форум , Брокбизнесбанк , Интербанк , Меркурій , Південькомбанк , Промекономбанк та Реал Банк ) у інших фінустанов з’явилася можливість наростити клієнтську базу зарплатних проектів, отримавши, таким чином, можливість мати постійний комісійний дохід.
Щоб залучити нових клієнтів, фінустанови на деякий час змінюють тарифи.

clip_image001

Багато банків в ситуації, що склалась діють за наступним принципом: спочатку для того, щоб залучити, як можна більшу кількість клієнтів банки встановлюють мінімальні тарифи на всілякі операції, ну наприклад відкриття і обслуговування поточного рахунку, роботу з Клієнт – банком, робота з іноземною валютою і т.д., тобто за фактом демпінгують.
Але після того як ситуація через певний час в країні стабілізується, банки стануть потроху збільшувати тарифи. Звичайно ж, тарифи для клієнтів важливі, але крім тарифів ми б порадили клієнтам звертати увагу, на такі фактори як репутація банку, якість обслуговування, територіальна зручність розташувань відділень.
Але все ж, як стверджують гравці ринку, ситуація з тарифами залишається стабільною. По тарифах на розрахунково-касове обслуговування змін не спостерігається. Відбувається переміщення клієнтської бази з ненадійних банків в стабільно функціонуючі.

clip_image002

А так як до нового року банки активно боролись між собою за хоч якогось клієнта шляхом зниження тарифів, введення спеціальних пропозицій і майже безкоштовного обслуговування, то зараз такі умови лояльного обслуговування збереглись.
Зараз, вибираючи банк для обслуговування зарплатного проекту, юрособи концентрують свою увагу, в основному, на потенційні швидкості надаваних послуг і додаткових можливостях для співробітників.
Миттєве зарахування заробітної плати на карту, можливість легкого відкриття кредитної лінії для кожного співробітника підприємства, додаткові бонуси при розрахунках за допомогою зарплатної карти, безкоштовне зняття готівки в будь-якому банкоматі – головні переваги, які спонукають юросіб зупинити свій вибір саме на тому, а не іншому банку.

Джерело: www.banki.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.


*