Опитування
Які банківські послуги Вас цікавлять?

Влітку і восени 2015 замість призових автомобілів і квартир банки пропонують українцям виграти погашення кредиту, зниження ставки по іпотеці або компенсацію податків, що підлягають сплаті з доходів по депозиту. Деталі про актуальні акції та їх закономірності.

До ставки прибавка

Колишній асортимент приманок для вкладників використовується банками і сьогодні. Як раніше, багато з фінустанов пропонують додаткові бонусні надбавки до процентної ставки за депозитом. «Банки активно залучають кошти клієнтів спеціальними акційними пропозиціями, пропонуючи їм, наприклад, підвищені ставки або додаткові переваги. У нашому банку кількість таких програм заохочення вкладників за останній рік не змінилась », – говорить заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу УкрСиббанку BNP Paribas Group.

clip_image002 На додаток до базової ставки можна отримати від 0,2 до 5 процентних пунктів – якщо продовжити депозитний договір або розмістити вклад, який вам видали в рамках компенсації депозитів із збанкрутілих фінустанов. Часто банки винагороджують клієнтів додатковими 5% річних до загальної ставки в разі відкриття депозиту через систему інтернет-банкінгу.

Втім, банкіри відзначають, що в 2015 році відсоткова ставка перестала бути головним інструментом для залучення вкладників. «Якщо говорити про бонуси по депозитах у вигляді підвищеного відсотка до діючої ставки, то такий інструмент сьогодні вже практично не працює. По-перше, підвищену ставку по внесках в рамках програми лояльності пропонує практичний кожен банк. По-друге, якщо клієнт приносить на депозит дуже велику суму, він може диктувати свої умови і «виторгувати» індивідуальну ставку, яка буде на кілька пунктів вище рівня ставок, встановлених на день розміщення такого вкладу », – розповідає директор департаменту розвитку і підтримки роздрібного бізнесу Промінвестбанку . Крім цього, після того як близько третини українських фінустанов стали неплатоспроможними, багато вкладників перестали звертати увагу на рівень ставки.

Прощай, розіграш

Ще один вид акцій, що втратив популярність – розіграші цінних призів. Три роки тому приємні сюрпризи від прибавки до ставки до автомобіля можна було спробувати виграти майже в кожному третьому банку. Влітку 2015 лише дві фінустанови з 50-ти найбільших за розміром активів пропонують вкладникам розіграші: українська дочка "Ощадбанку Росії" розігрує планшети iРad mini, флешки і грошові призи по 3000 гривень і UniCredit Bank розігрує акційну ставку в 25% річних.

Причина рідкісних розіграшів все та ж – низький інтерес до них з боку вкладників. Замість цього банки прагнуть запустити інші акції, більш цікаві для українців. «Останнім часом банки рідко використовують розіграші подарунків в депозитних акціях. Замість цього банки все частіше використовують приховані способи підвищення прибутковості. Наприклад, заявляючи про готовність заплатити за клієнта податок з відсотків або оплатити комунальні послуги », – розповідає директор департаменту роздрібного бізнесу «Комерційного індустріального банку» .

Так, наприклад, про готовність компенсувати вкладнику податок з прибутковості по депозиту, в 2015 році заявляли ПриватБанк і Промінвестбанк.

Кредитна радість

Банки запускають акції не тільки по депозитах – багато фінустанов стимулюють продажі і власних кредитів. При цьому акції можуть бути не тільки за кредитами на невеликі суми, але й по іпотеці.

Наприклад, якщо банк надає кредит на купівлю житла на первинному ринку з парі з пов’язаним з ним забудовником, то цілком може запропонувати процентну ставку на один пункт річних менше або зниження вартості квартири на 5% (станом на 1 серпня 2015 термін дії таких акцій підійшов до кінця).

Трохи більше поширені акції за кредитами з невеликою сумою – по продуктам, які банк бажає просувати. Наприклад, Промінвестбанк і Альфа-банк пропонують грошову компенсацію за приведеного в банк нового клієнта, незалежно від того, яким саме продуктом той скористається, в тому числі кредитом. UniCredit Bank – розігрує погашення трьох планових платежів по кредиту; а УкрСиббанк – і зовсім повне погашення позики на купівлю товарів у партнерському онлайн-магазині .

До картки бонус

Найчисленніші акції в серпні 2015 року – по пластикових картах. Обережні українці не поспішають відкривати депозити навіть незважаючи на найпривабливіші умови та акції. Тому банки поки «приручають» вкладників до пластикових карт, без яких у сучасному світі вже просто незручно.

Перш за все, за картками практикують кеш-бек . «Останнім часом крім акційних пропозицій за депозитними продуктами, банки не менш активно просувають свої карткові продукти, мотивуючи клієнтів інтенсивніше користуватися картами в торгово-сервісних мережах, за що надають їм додаткові знижки і повертають відсоток від витраченої суми», – говорить директор департаменту розвитку та підтримки роздрібного бізнесу Промінвестбанку.

Найбільш поширені і кобрендингові проекти з різними мережами заправок, але зустрічаються і з аптеками (повний перелік див. Нижче). Крім цього, багато акцій торговельні мережі та міжнародні системи грошових переказів запускають відразу з декількома банками.

Акції та розіграші для покупців банківських продуктів значно видозмінилися за останній рік. В цілому, майже всі з них зводяться до фінансових бонусів. При цьому якщо раніше українці задовольнялися додатковим відсотком до депозитної ставки, то зараз банки найчастіше пропонують своїм клієнтам компенсацію обов’язкових витрат: від сплати податків до погашення кредиту замість клієнта.

Джерело: Простобанк.

Будемо вдячні за оцінку
Дуже поганоПоганоПосередньоДобреВідмінно (Поставте оцінку першим)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.